کد خبر: 96600
A

خبرگزاری فارس: اخبار مبنی بر وخامت حال آیت‌الله مصباح کذب است/ خبرگزاری تسنیم: آیت الله تحت نظر پزشک است، برای ایشان دعا کنید

رسانه های هم سو با آیت الله مصباح اخبار ضدو نقیضی را در رابطه با وضعیت ایشان منتشر می کنند.

خبرگزاری فارس: اخبار مبنی بر وخامت حال آیت‌الله مصباح کذب است/ خبرگزاری تسنیم:  آیت الله تحت نظر پزشک است، برای ایشان دعا کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس در راستای انتشار اخبار وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی نوشت: بر اساس اخبار دریافتی (امروز چهارشنبه) از دفتر ایشان، اخبار مبنی بر وخامت حال آیت‌الله مصباح یزدی کذب است. البته ایشان قدری کسالت دارند که مربوط به ضعف جسمانی شدید است و حتی در بیمارستان هم بستری نیستند و در منزل بسر می‌برند. همچنین حال عمومی ایشان خوب است و خبر ابتلای ایشان به کرونا هم کذب است.

این در حالی است که خبرگزاری تسنیم در گفت وگو با یکی از نزدیکان آیت الله مصباح نوشت: بیماری آیت‌الله مصباح کرونا نبوده بلکه مشکلات و امراضی که سابق داشتند ازجمله بیماری کبد، وضعیت حادی برای ایشان پیش آورده است.

سقای بی ریا در همین رابطه به این خبرگزاری گفت: ایشان در بیمارستان بستری نیستند بلکه در منزل تحت مراقبت پزشک قرار دارند.وضعیت هوشیاری ایشان طبیعی است اما ضعف شدید جسمی دارند که از مردم مومن کشورمان می‌خواهیم برای سلامتی و بهبود کامل ایشان دعا کنند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر