کد خبر: 96659
A

قالیباف قانون ضد برجامی مجلس را به روحانی ابلاغ کرد+متن

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانونی که «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» نامیده شده اما عملاً خروج گام به گام از برجام از هم اکنون تا دو ماه دیگر است به او ابلاغ کرد. حالا دولت قانونا موظف است هم بر سطح کیفی و کمی غنی‌سازی اورانیوم در ایران اضافه کند و هم دوماه دیگر اگر همه تحریم‌ها علیه برداشته نشده باشد، اجرای پروتکل الحاقی پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، ازجمله بازرسی از تاسیسات هسته‌ای، را متوقف کند.

قالیباف قانون ضد برجامی مجلس را به روحانی ابلاغ کرد+متن

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانونی که «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» نامیده شده اما عملاً خروج گام به گام از برجام از هم اکنون تا دو ماه دیگر است به او  ابلاغ کرد.

 حالا دولت قانونا موظف است هم بر سطح کیفی و کمی غنی‌سازی در ایران اضافه کند و هم دوماه دیگر اگر همه تحریم‌ها علیه برداشته نشده باشد، اجرای پروتکل الحاقی پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، ازجمله بازرسی از تاسیسات هسته‌ای، را متوقف کند.

 امروز صبح رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت که این قانون را مضر می‌داند و با آن مخالف است- هرچند با ایرادهایی که شورای‌نگهبان گرفت، مجلس کمی این قانون را امروز اصلاح کرد

photo_2020-12-02_18-13-49

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر