کد خبر: 96685
A

حسن روحانی به طرح هسته ای مجلس یازدهم واکنش نشان داد/ بگذارید با دقت کارمان را بکنیم

رئیس جمهور در اظهارنظری دوباره در واکنش به طرح برجامی مجلس گفت: بگذارید کارمان را بکنیم.

حسن روحانی به طرح هسته ای مجلس یازدهم واکنش نشان داد/ بگذارید با دقت کارمان را بکنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو خطاب به سایر قوا از جمله مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح اظهار کرد: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن موفقیت را تقدیم شما می کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می کند.

وی ادامه داد: ما دست همه کسانی که به فکر کمک به مردم هستند را می بوسیم. مسائل با حوصله و خردورزی حل خواهد شد. بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بارها و بارها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند. شما هم کمک کنید. ما همه برادریم و هدف واحد داریم. می دانیم سایر قوا هم نیت خیر دارند و می خواهند کارها را سریع تر انجام دهند اما با هم مشورت کرده و هماهنگ باشیم و کارها را پخته تر پیش ببریم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم ما در صحنه هستند و مقاومت آن ها اصلی اساسی است و اگر دولت و نظام پیروز می شود، در سایه همین مقاومت است.

روحانی در ادامه گفت: سه برابر رژیم گذشته در این دولت برق تولید کرده ایم. تلفات برق تک رقمی شده و به ۹درصد رسیده است.

وی ادامه داد: پایداری شبکه و اتصال شبکه با کشورهای همسایه در حال انجام است. دولت تدبیر برق روستایی بیست خانوار را به پایان رساند و اکنون به فکر روستای ده خانوار هستیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر