کد خبر: 96687
A

مشرق نیوز: اصلاح طلبان با زبان اقتدار مشکل دارند

این سایت تندرو نوشت: برخلاف ادعاهای اصلاح طلبان، انتظار کشیدن برای روی کارآمدن بایدن در آمریکا با هدف لغو تحریم ها و گشایش اقتصادی، رویکردی بیهوده و بی فایده است. چرا!؟؛ به این دلیل که اظهارات جو بایدن درباره برجام دقیقا تکرار مواضع دونالد ترامپ و پمپئو است.

مشرق نیوز: اصلاح طلبان با زبان اقتدار مشکل دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت مشرق نیوز نزدیک به طیف تندروی کشور در حمایت از طرح برجامی مجلس یازدهم و در واکنش به انتقاد اصلاح طلبان از این طرح نوشت:  این طرح در حقیقت یک ابزار قدرت در دستان دولت و وزارت خارجه برای احقاق حقوق برجامی کشورمان است. این طرح با «زبان اقتدار» با طرف عهدشکن و زورگوی غربی سخن می گوید؛ چرا که تجربه ثابت کرده است که آمریکا و تروئیکای اروپا فقط زبان زور را می فهمند.

برخلاف ادعاهای اصلاح طلبان، انتظار کشیدن برای روی کارآمدن بایدن در آمریکا با هدف لغو تحریم ها و گشایش اقتصادی، رویکردی بیهوده و بی فایده است. چرا!؟؛ به این دلیل که اظهارات جو بایدن درباره برجام دقیقا تکرار مواضع دونالد ترامپ و پمپئو است.

در روزهای اخیر «جو بایدن» در مصاحبه با نیویورک تایمز تاکید کرده که شرط بازگشت به برجام آن است که اولا ایران محدودیت هایی که اعمال کرده است را ملغی کند و با دائمی کردن محدودیت های هسته ای و ضمیمه کردن توان موشکی و قدرت منطقه ای به برجام نیز موافقت کند.

با این حال وی باز هم هیچ تضمینی نداده که در پی این اقدامات، تحریم ها لغو خواهد شد. این رویکرد زورگویانه و غارتگرانه دقیقا تکرار مواضع ترامپ علیه ایران است.

جالب اینجاست که علیرغم اینکه طرح مجلس با هدف لغو تحریم ها و احقاق حقوق برجامی ایران و با زبان اقتدار بیان شده است، فریاد برخی اصلاح طلبان را به آسمان بلند کرده است!

گویا برخی از اصلاح طلبان با زبان اقتدار و هزینه مند کردن بی عملی طرف عهدشکن غربی و تلاش برای لغو تحریم ها مشکل دارند!

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر