کد خبر: 96700
A

بازی وزارت صمت در زمین مخالفان دولت/ رزم حسینی به دنبال ماندن در دولت اصول گرایان!

برخی شنیده ها حاکی است که تعدادی از اطرافیان قالیباف به رزم حسینی وعده داده اند در دولت آینده (اگر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابد و برنده انتخابات شود) ۴ سال دیگر هم وزیر خواهد ماند. انتصاب های اخیر وزارت صمت نشان دهنده تلاش جریان قالیباف برای تسلط بر یکی از وزارتخانه های کلیدی است

بازی وزارت صمت در زمین مخالفان دولت/ رزم حسینی به دنبال ماندن در دولت اصول  گرایان!

به گزارش دیده بان ایران؛ داستان وزارت صمت با افرادی که به چشم پیشرفت به آن نگاه می کنند و سعی دارند از سکوی پرتاب این وزارتخانه برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند، داستان دیروز و امروز نیست.

حکایتِ یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور با وزرایش از جمله مثنوی هفتاد من است که برای بررسی ان حوصله و تحقیق مفصلی می خواهد.

اما آنچه که در این مقاله به آن می پردازیم داستان وزیر پرحاشیه ای است که اوایل مهر ماه گذشته با حرف و حدیث های فراوان از مجلس به ظاهر انقلابی یازدهم رای اعتماد گرفت تا با قول همکاری با نمایندگان این مجلس به خصوص محمدباقر قالیباف پله های ترقی را پشت سرهم طی نماید.

پس از  آنکه رزم‌حسینی وزیر صمت «عبدالله سجادی» درس‌خوانده رشته ارتباطات (روزنامه‌نگاری) و مدیر منصوب به جریان نزدیک به قالیباف را بعنوان مدیرعامل‌ «صندوق ضمانت صادرات» منصوب می‌کند، با واکنش برخی رسانه‌ها و فعالان اجتماعی مواجه می‌شود.

حالا برخی شنیده ها حاکی است که  به رزم حسینی وعده داده اند در دولت آینده (اگر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابد و برنده انتخابات شود)  ۴ سال دیگر هم وزیر خواهد ماند.

اصولگرایان مجلس یازدهم که بنا دارند تا با در دست گرفتن دولت آتی در انتخابات کم رونق 1400 دولتی دهن پرکن را مانند مجلس یازدهم روانه ساختمان پاستور نمایند حالا با وعده های پر و پیمان به برخی از اعضای کابینه دولت حسن روحانی در تلاش هستند تا با بکارگیری این نیروها از امکانات این افراد و نهادهای زیر دستشان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده استفاده کنند.

اما غافل از آنکه اعتماد میرسلیم و الیاس نادران به این نمایندگان و محمدباقر قالیباف، نمونه ای است از وعده هایی که هم اکنون نمایندگان مجلس به رزم حسینی و امثالهم داده اند.

هر چند تاکنون حضور قالیباف در رقابت انتخاباتی 1400 به طور قطعی مشخص نشده است اما لازم است تا دولت محترم با رصد دقیق رفتار و کردارهای وزیر صمت مراقب ضربه خوردن از خودی های کابینه اش باشد.

ضمن اینکه با توجه به سابقه اصولگرایان صاحب مجلس نشان داده است که به همین راحتی گندم ملک ری را به کسی نمی دهند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    چرا ادمین کانال پیام های ارسالی را دریافت نمی کند؟!

ارسال نظر