کد خبر: 96758
A

کنایه روزنامه «علی اکبر ولایتی» به روحانی

روزنامه فرهیختگان در صفحه نخست شماره امروز خود با انتشار تصویری از روحانی و ظریف به اظهارات رئیس جمهور درباره تیم دیپلماسی کشور واکنشی کنایه‌آمیز نشان داد.

کنایه روزنامه «علی اکبر ولایتی» به روحانی

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روحانی پنجشنبه گذشته و در واکنش به مصوبه مجلس شورای اسلامی ذیل طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که درصورت اجرا شدن، تعهدات ایران در توافق هسته‌ای را به عقب برمی‌گرداند، نمایندگان مجلس را با کنایه مخاطب قرار داد و گفت: «عجله نکنیم، هول نشویم. اگردولت موفقیتی به دست آورد، آن را به شما تقدیم می‌کنیم. سپس او تلویحا مجلس را نابلد خواند و با اشاره به اینکه دولت در حوزه دیپلماسی توانمند است و بیش از 20 سال توانسته در این عرصه منافع ملی را تامین کند، گفت: «بگذارید با حوصله و تامل و با دقت و خردورزی کارها را پیش ببریم، آنهایی که تجربه بیست‌و‌چند ساله داشتند و در دیپلماسی موفق بودند، با دقت کارمان را انجام دهیم.»

روزنامه فرهیختگان در مطلبی با عنوان «کارکشته‌ها» در انتقاد زا سخنان روحانی نوشت: معلوم نیست که چرا کسانی که ادعای توانمندی در انجام مذاکره و دیپلماسی را دارند، مجری برجام به‌ عنوان یکی از ضعیف‌ترین توافق‌های تاریخ بوده‌اند و تجربه آن همچنان پیش‌روی همه مردم است! و کسی هنوز آن را از یاد نبرده است.

طعنه فرهیختگان به تیم دیپلماسیِ روحانی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر