کد خبر: 96793
A

سیدنظام‌الدین موسوی: جریانی در هسته مرکزی دولت مانع حرکت‌های اصلاحی است

عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس تأکید کرد: در هسته مرکزی دولت جریانی وجود دارد که با هر گونه حرکت اصلاحی که در بخش‌های مختلف شکل بگیرد مخالفت می‌کند.

سیدنظام‌الدین موسوی: جریانی در هسته مرکزی دولت مانع حرکت‌های اصلاحی است

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدنظام‌الدین موسوی با بیان اینکه بلافاصله بعد از ارسال پرونده شرکت هفت تپه از سوی سازمان خصوصی‌سازی به هیئت داوری رئیس سازمان عزل و یا مجبور به استعفا شد، گفت: این اقدام این پیام روشنی در بر داشت و نشان دهنده این بود که جریانی در داخل دولت نسبت به این موضوع حساس بوده و فضایی را به وجود آورده‌اند که رئیس سازمان خصوصی سازی مجبور به استعفا شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طی مذاکراتی که با آقای صالح داشته‌ایم مواضع وی را مثبت ارزیابی کردیم، افزود: وی به حفظ بیت‌المال تعهد داشته و در همین راستا  در موضوع دشت مغان محکم ایستاد و پرونده را به هیئت داوری ارسال کرد.

وی با بیان اینکه رئیس عزل شده سازمان خصوصی‌سازی در موضوع هفت تپه نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده بود، تصریح کرد: احساس ما این بود که با روی کار آمدن آقای صالح نسبت به تخلفاتی که در موضوع واگذاری‌ها رخ داده - برخلاف رئیس اسبق این سازمان- حساسیت وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه متاسفانه در مدیریت اسبق سازمان خصوصی‌سازی برخی از شرکت‌ها با تخلفات عدیده واگذار شده‌اند و اکنون نیز پرونده آن‌ها در جریان است، گفت: در مدیریت جدید ضمن اینکه واگذاری‌ها در جریان بود جلوی برخی از تخلفات هم گرفته شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در هسته مرکزی دولت جریانی وجود دارد که با هر گونه حرکت اصلاحی که در بخش‌های مختلف شکل بگیرد  مخالفت می‌کند، افزود: موضوع هفت‌تپه به هیئت داوری ارجاع شده و بعید است به لحاظ قانونی دولت بتواند باز هم در آن دخالتی  داشته باشد.

عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خصوصی‌سازی و تخلفات رخ داده حول محور آن نیز نیز یکی از محورهای استیضاح وزیر اقتصاد است.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر