کد خبر: 96798
A

توصیه عطاءالله مهاجرانی به محسن رضایی: از قدرت کناره گیری کن!

محسن رضایی از قهرمانان دوران جنگ تحمیلی است و هر جنگی مثل امواج دریا فراز و فرود دارد. منصف باشیم.

توصیه عطاءالله مهاجرانی به محسن رضایی: از قدرت کناره گیری کن!

به گزارش دیده بان ایران؛ وزیر پیشین ارشاد ضمن تقدیر از خدمات محسن رضایی در دوران جنگ، این موضوع را بیان که از نظر وی بهتر است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تدریس در دانشگاه بپردازد و از قدرت کناره گیری کند.

به گزارش  دیده بان ایران، سید عطاالله مهاجرانی در توئیتی نوشت: «به خاطر برخی اظهارات قابل تأمل محسن رضایی، برخی در باره فرماندهی او در دوران جنگ تردید می کنند. دوران جنگ را بایست به شکل کلی و متناسب با نتیجه داوری کرد. در واقع همه دنیا در برابر ایران بود. آمریکا و شوروی برغم جنگ سرد هر دو در جبهه عراق بودند.

چین و فرانسه و انگلستان همین طور کشورهای عربی منطقه صندوق عراق بودند. تمام محاسبات بر این مبنا بود که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی سرنگون می شود. ملت ایران و کشور ایران تجزیه می شود. ارتش و سپاه و بسیج بودند که استقلال ایران را حفظ کردند و صدام و حامیان را ناکام. صدام در جشن پیروزی اش می گوید؛ فاو آزاد شد!

شایسته بود محسن رضایی بعد از اولین شکست در انتخاباتِ ریاست جمهوری از عروس قدرت برای همیشه خداحافظی کند و تمام همت خود را صرف تألیف خاطرات جنگ و تدریس در دانشگاه امام حسین قرار دهد. محسن رضایی از قهرمانان دوران جنگ تحمیلی است و هر جنگی مثل امواج دریا فراز و فرود دارد. منصف باشیم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر