کد خبر: 96895
A

سردار رمضان شریف از عدم توجه به سرتیم حفاظت فخری زاده انتقاد کرد

روز جمعه «حامد فخری زاده» در یک گفت و گوی متفاوت درباره نحوه ترور پدرش به مجری برنامه «بدون تعارف» بدون اشاره به عملکرد محافظان در صحنه ترور گفت که پدرش از فاصله چهار یا پنج متری ترور شده است.

سردار رمضان شریف از عدم توجه به سرتیم حفاظت فخری زاده انتقاد کرد

به گزارش دیده بان ایران، سردار رمضان شریف، شب گذشته (۱۵ آذرماه) در مراسم ‌اکران ‌فیلم‌ مستند اولین ‌شهید مدافع ‌حرم‌ ‌هرمزگان که در حسینیه‌ عاشقان ‌ثارالله ‌سپاه ‌امام ‌سجاد(ع) در بندرعباس برگزار شد با اشاره به ماجرای ترور «محسن فخری زاده» گفت: در همین صحنه ترور به ایثار پاسداری که سرتیم حفاظت ایشان بوده آن‌طور که باید پرداخته نشده است، شهید فخری زاده نیز که از برجستگان سپاه بود در همین صحنه ترور تلاش می‌کند که آن پاسدار، تیر نخورد و این اوج ایثار و آموزه‌های دینی ماست، که انقلابمان را تا این لحظه زنده نگاه داشته است.

به نظر می رسد اشاره سخنگوی سپاه به «حامد اصغری» سرتیم حفاظت شهید فخری زاده باشد که اندکی پس از انتشار خبر ترور یک مستندساز نزدیک به جریان اصولگرا از شهید شدن آن خبر داده بود اما چند روز پس از ترور مشخص شد که نامبرده در بیمارستان بستری است.

گفتنی است روز جمعه «حامد فخری زاده» در یک گفت و گوی متفاوت درباره نحوه ترور پدرش به مجری برنامه «بدون تعارف» بدون اشاره به عملکرد محافظان در صحنه ترور گفت که پدرش از فاصله چهار یا پنج متری ترور شده است.

خبرگزاری فارس پیشتر از وجود تیرباراتوماتیک در صحنه ترور نام برده بود. 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر