کد خبر: 96976
A

چرا زارعی گریه کرد و بستری شد؟/ فیلـــم

در تاریخ سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ جزئیات طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" در حالی در کمتر از ۱۵ دقیقه به تصویب رسید که حواشی زیادی داشت و نمایندگان متعددی به نحوه مدیریت جلسه انتقاد داشتند.

چرا زارعی گریه کرد و بستری شد؟/ فیلـــم

به گزارش دیده بان ایران؛ علی‌اصغر زارعی نماینده‌ی سابق مجلس و جانباز دوران جنگ عراق علیه ایران که اشک‌هایش بعد از تصویب ۲۰ دقیقه‌ی برجام معروف بود دار فانی را وداع گفت. 

با درگذشت این نماینده مجلس نهم بار دیگر فیم اشک های او پس از تصویب برجام در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در ذیل اشاره ای داریم به چرایی گریه او در خانه ملت.

در تاریخ سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ جزئیات طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" در حالی در کمتر از ۱۵ دقیقه به تصویب رسید که حواشی زیادی داشت و نمایندگان متعددی به نحوه مدیریت جلسه انتقاد داشتند.

پس از تصویب جزئیات طرح اجرای برجام علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان درحالیکه نسبت به روند تصویب جزئیات طرح برجام انتقاد داشت شروع به اشک ریختن کرد و جمعی از نمایندگان اطراف وی حضور یافتند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و این عضو جبهه پایداری که اوضاع مساعدی نداشت به اورژانس مستقر در مجلس منتقل شد تا تحت نظارت پزشکان قرار بگیرد. جمعی از نمایندگان هم به عیادت وی رفتند.

 

 
عکس/ گریه زارعی در مجلس
 
 
 عکس/ گریه زارعی در مجلس
 
 
عکس/ گریه زارعی در مجلس
 
 
عکس/ گریه زارعی در مجلس
 
 
عکس/ گریه زارعی در مجلس

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر