کد خبر: 97005
A

علم الهدی: کاملا هریس صهیونیست است/ با جو بایدن نباید مذاکره کرد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی:. بایدن در همان ابتدای انتخابش "بلینکن" را که یک صهیونیست پرورش یافته برای گسترش اهداف صهیونیستم است منصوب کرد. همینطور کاملا هریس معاون بایدن یک زن صهیونیست است که صندوقهای کمک را برای درختکاری اسراییل در آمریکا راه‌اندازی کرد و از همه اینها بدتر عنصر ناپاک صهیونیستی سوزان رایس بود که به ‌عنوان معاون وزیر خارجه قرار داد. این حرکت آمریکا چراغ سبزی به اسراییل است تا در کشور ما دست به کشتن استاد فرزانه اندیشمند، دکتر فخری‌زاده بزند.

علم الهدی: کاملا هریس صهیونیست است/ با جو بایدن نباید مذاکره کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز دوشنبه در وبینار گرامیداشت روز دانشجو که به ابتکار دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد درباره دشمنی آمریکا واستکبار جهانی با جمهوری اسلامی گفت:  این جنایات بطور کامل محور عداوت و دشمنی را مشخص می‌کند. دشمن به دنبال سلطه بر همه امور است و می‌خواهد هیچ فردی از ملت ما باسواد نشود و پیشرفت نکند زیرا سواد و علم ما را از سلطه و وابستگی به استکبار خارج می‌کند.

وی افزود: آنها می‌خواهند ما همیشه زیر دستشان باشیم. دشمنان در تلاش بوده‌اند تا امکان استقلال را از ما بگیرند لذا از دانشجوکشی به استادکشی رسیده‌اند. 

امام جمعه مشهد همچنین شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: شهادت برای این شهید یک عطیه الهی و مابه‌ازای تمام ایثارگریها و فداکاریهایی است که فخری‌زاده در طول عمرش انجام داده بود.

وی گفت: دکتر محسن فخری‌زاده یک استاد نابغه بود اما دو هزار دانشجوی رشته فیزیک ما در این کشور در مسیر کمال، هر کدامشان یک دکتر فخری‌زاده خواهند شد. وقتی بنا شد یک نفر برود و جای آن را دو هزار نفر بگیرند دیگر هیچ کاری از دشمن ساخته نیست. دشمنان با عالم‌کُشی به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و نخواهند رسید. 

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: نکته قابل توجه این است که شهادت فخری‌زاده نشانگر تداوم خط ۶۷ ساله جنایتها و عداوت استکبار جهانی می‌باشد. ۶۷ سال پیش در روز ۱۶ آذر ماه نخستین قربانی علم و دانش جلوی پای نیکسون معاون وقت رییس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران صورت گرفت و آخرین آن نیز هفت روز پیش بود که استاد نابغه علمی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: ۱۶ آذر ۱۳۳۲ نخستین کشتار و جنایت مستقیم رژیم ستم‌شاهی با همکاری آمریکا در دانشگاه تهران بود. این کشتار ثابت کرد که نقطه محوری عناد و دشمنی استکبار آمریکا با ما در همه عرصه‌های علم، دانش و استقلال است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هیچگاه با چنینی شرایطی نمی‌شود با دشمن هم‌پیمان شد. بایدن در همان ابتدای انتخابش "بلینکن" را که یک صهیونیست پرورش یافته برای گسترش اهداف صهیونیستم است منصوب کرد. همینطور کاملا هریس معاون بایدن یک زن صهیونیست است که صندوقهای کمک را برای درختکاری اسراییل در آمریکا راه‌اندازی کرد و از همه اینها بدتر عنصر ناپاک صهیونیستی سوزان رایس بود که به ‌عنوان معاون وزیر خارجه قرار داد.

وی افزود: بایدن در همین ابتدای انتخابش سه هدیه بزرگ به رژیم صهیونیستی داد تا با وقاحت تمام به جنایاتش در کشور ما و دیگر کشورهای خاورمیانه ادامه دهد. این حرکت آمریکا چراغ سبزی به اسراییل است تا در کشور ما دست به کشتن استاد فرزانه اندیشمند، دکتر فخری‌زاده بزند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: درست نیست که هنوز دولتی در آمریکا تشکیل نشده بازهم زمزمه برگشتن به برجام شنیده می‌شود. با اینکه هنوز بایدن به سر کار نیامده در مصاحبه‌اش با روزنامه نیویورک‌ تایمز می‌گوید که شرط برگشتن به برجام در دو نکته محدودیتهای دائمی هسته‌ای ایران و توسعه برجام به جریان موشکی و منطقه‌ای است.

وی نسبت به آنچه که "تمایل برخی جریانها به مذاکره مجدد" خواند انتقاد و بیان کرد: چطور یک عده هنوز هم فکر می‌کنند با برجام می‌شود به پیشرفت رسید. چطور می‌شود که به او اعتماد کرد، با دشمنی که ۶۷ سال جنایاتش در کشور ما بسیار مشهود است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر