کد خبر: 97024
A

تیم ایرانی ناظر بر انتخابات ونزوئلا چه کسانی بودند؟

حزب مادورو در این انتخابات که از سوی مخالفان او تحریم شده بود با مشارکت 31 درصد پیروز انتخابات شد.

تیم ایرانی ناظر بر انتخابات ونزوئلا چه کسانی بودند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ناظرانی از کشورهای ایران، ترکیه، برزیل، آرژانتین و اکوادور در انتخابات پارلمانی ونزوئلا بر روند انتخابات نظارت کردند.حزب مادورو در این انتخابات که از سوی مخالفان او تحریم شده بود با مشارکت 31 درصد پیروز انتخابات شد.

بیشتر بخوانید: حزب مادورو با «نظارت ایران» در انتخابات ۳۱درصدی پیروز شد+عکس

این در حالی است که شهریار حیدری، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران در راس یک هیات ۵ نفره متشکل از نمایندگان در کشور ونزوئلا حاضر بود.

در این هیات همچنین نام ابوالفضل عمویی نایب رئیس و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و احد آزادی‌خواه از اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا و محمدرضا صباغیان بافقی و ابوالفضل ابوترابی از اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به چشم می‌خورد.

آقای آزادی‌خواه از جمله افرادی است که در واقعه آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس ایران حضور داشت. پس از خروج آمریکا از برجام برخی نمایندگان مجلس ایران با آتش زدن پرچم ایالات متحده در صحن مجلس اعتراض خود را به این اقدام دونالد ترامپ مطرح کردند.

نمایندگان مجلس ایران در حالی به عنوان ناظر در این انتخابات حاضر شده بودند که خود محصول عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم و حضور 42 درصدی آنها در سال گذشته بودند.

منبع: دیده بان ایران

didebaniran

808x454_cmsv2_f8e29b80-09f4-52a3-8456-49c348a5a981-5183994

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر