کد خبر: 97038
A

عضو مجلس خبرگان: مراجع تقلید برای معیشت مردم دغدغه دارند

آیت الله حیدری نقش تحریم‌ها در بروز مشکلات اقتصادی را کمتر از سی درصد دانست و گفت: مدیریت ناصحیح و عدم نظارت بر بازار سبب اصلی گرانی های افسار گسیخته است.

عضو مجلس خبرگان: مراجع تقلید برای معیشت مردم دغدغه دارند

به گزارش دیده بان ایران، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، به تبیین دغدغه­‌مندی مراجع تقلید درباره مشکلات اقتصادی و معیشت مردم پرداخت و گفت: همواره مراجع عظام تقلید در دیدار با دولتمردان توصیه ها و تذکرات جدی درباره رسیدگی به معیشت مردم داشته اند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مراجع تقلید برای معیشت مردم دغدغه دارند، بیان کرد: اقشار آسیب پذیر جامعه به جهت گرانی‌های افسار گسیخته در رنج و عذاب به سر می برند و از سوی دیگر مراجع تقلید همواره محل رجوع مردم بودند و مردم دغدغه های معیشتی خود را با آنها در میان می گذارند، از این رو مراجع عظام تقلید بر اساس وظیفه شرعی خود، تذکرات و توصیه هایی را به مسؤولان و نمایندگان برای بهبود معیشت دارند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال، گفت: فرمایشات و توصیه های مراجع عظام تقلید همان دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حمایت و جهش تولید است؛ از این رو باید مسؤولان و دولتمردان شعار جهش تولید را اهمیت بخشند و اقدامات اجرایی در این راستا انجام دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نباید سران دولت حل مشکلات و گشایش اقتصادی را به مذاکرات با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پیوند دهند، بلکه باید نظارت جدی بر عرضه کالاها در بازار داشته باشند و از کار آفرینان و تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی نقش تحریم‌ها در بروز مشکلات اقتصادی را کمتر از سی درصد ارزیابی کرد و افزود: مدیریت ناصحیح دولتمردان و عدم نظارت مسؤولان بر بازار کالا سبب اصلی گرانی های افسار گسیخته است.

آیت الله حیدری از دولتمردان خواست که در ماه­‌های پایانی دولت از سیاسی بازی و حزب بازی دوری کنند، گفت: دولتمردان مقررات و قانون هایی که خودشان تصویب کردند، اجرایی کنند و قانون های دست و پاگیر اداری برای تولیدکنندگان را بردارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: دولتمردان برای جوانان کشور فرصت‌های شغلی مناسب ایجاد کنند و همچنین نظارت دقیقی بر بازار و تامین کالا اساس داشته باشند و جلوی قاچاق کالاها را بگیرند

منبع: رسا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر