کد خبر: 97079
A

قالیباف برای دومین بار به جای روحانی قانون ابلاغ کرد/ رئیس مجلس قانون ضدبرجامی رابه دستگاه ها ابلاغ کرد

این مصوبه مجلس دوساعته و در جلسه‌ای فوق‌العاده از سوی شورای نگهبان و با همراهی نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی تایید و غروب روز چهارشنبه، 12 آذر از سوی قالیباف برای اجرا به روحانی ابلاغ شد. بنابر قانون فرصت 5 روزه رییس‌جمهوری برای ابلاغ این قانون به نهادهای اجرایی روز گذشته به پایان رسیده بود.

قالیباف برای دومین بار به جای روحانی قانون ابلاغ کرد/ رئیس مجلس قانون ضدبرجامی رابه دستگاه ها ابلاغ کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی امیرآبادی فراهانی عضو هئیت رئیسع مجلس یازدهم در توییتر از ابلاغ قانون  اقدام راهبردی برای «لغو تحریم‌ها» به جای حسن روحانی خبر داد و نوشت: ‌"آخرین فرصت آقای ‎روحانی برای ابلاغ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران دیروز بود که ابلاغ نکردند البته ایشان با عدم ابلاغ قانون تامین کالای اساسی و قانون مذکور دومین بار درماه اخیر ‎قانونگریزی کردند. امروز دکتر ‎قالیباف قانون را ابلاغ کردند."

گفتنی است این مصوبه مجلس دوساعته و در جلسه‌ای فوق‌العاده از سوی شورای نگهبان و با همراهی نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی تایید و غروب روز چهارشنبه، 12 آذر از سوی قالیباف برای اجرا به روحانی ابلاغ شد. بنابر قانون فرصت 5 روزه رییس‌جمهوری برای ابلاغ این قانون به نهادهای اجرایی روز گذشته به پایان رسیده بود.

منبع: دیده بان ایران

photo_2020-12-08_16-34-34

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • محمدرضا بابامحمدی

    درود بر رئیس مجلس انقلابی
    آقای روحانی کسی که می ترسه بهتره بره به جهنم تا نترسه و نلرزه!!!

ارسال نظر