کد خبر: 9708
A
عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با دیده بان ایران:

منتجب نیا استعفا نداده است/ شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد خارج از حزب، صورت می‌گیرد

آقای منتجب نیا از قائم مقامی دبیرکل حزب اعتماد ملی استعفا نداده بلکه تا تعیین تکلیف امور و استراتژی انتخاباتی حزب، مسئولیت‌های خود را به برخی اعضای دیگر محول کرده است.

منتجب نیا استعفا نداده است/ شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد خارج از حزب، صورت می‌گیرد

مصطفی مختاری عضوحزب اعتماد ملی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون این حزب و طرح بحث استعفای حجت‌الاسلام منتجب نیا، اظهار داشت: آقای منتجب نیا از قائم مقامی دبیرکل حزب اعتماد ملی استعفا نداده بلکه تا تعیین تکلیف امور و استراتژی انتخاباتی حزب، مسئولیت‌های خود را به برخی اعضای دیگر محول کرده است.

وی با اشاره به اختلافات میان دو طیف حزب اعتماد ملی مبنی بر چگونگی تعامل انتخاباتی با شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، گفت: پس از آنکه کمیته تعامل در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به ریاست آقای منتجب‌نیا شکل گرفت، اکثریت اعضاء بر این نظر که "اعتماد ملی" با حفظ هویت و تشخص حزبی‌اش وارد تعامل با شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شود، صحه گذاشتند؛ اما متاسفانه این تعامل، تفسیر به رای شد و برخی اعضاء، برداشت دیگری از تعامل حزب ارائه کردند.  

این عضو شاخه جوانان حزب اعتماد ملی افزود: اینکه برخی دوستان قائل باشند ما در حزب اعتماد ملی از اوامر و دستورالعمل های شورای سیاستگذاری  تبعیت کنیم و حتی فرد مدنظر آنها را به عنوان نماینده حزب در آن شورا معرفی کنیم، با اصول و هویت حزبی ناسازگار است.

مختاری تصریح کرد: البته به نظر می رسد برخی افراد در خارج از حزب اعتماد ملی که با رویه این حزب در حفظ هویت حزبی‌اش، تعارض دارند، شیطنت‌هایی را اعمال می‌کنند. 

این عضو شاخه جوانان حزب اعتماد ملی در  پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم حزب اعتماد ملی می تواند با تمام شوراهای اصلاح طلبی برای موفقیت در انتخابات پیش رو تعامل کند؛ اما این تعامل به معنای ایجاد سازوکار لویی جرگه ای نیست که چند فرد حزبی و غیرحزبی گعده کنند و به تحمیل نظر خود به دیگران بپردازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر