کد خبر: 97422
A

فیلم / افشاگری نماینده اراک درباره نقش آذربایجان و ترکیه در ترور شهید فخری زاده

نماینده اراک علاوه بر انتقادی که در نطق امروز، از سکوت نمایندگان آذری زبان درباره تلاش تجزیه طلبانه اردوغان و علی اف مطرح کرد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت به نکاتی هم در خصوص نقش پهپادهای اسرائیلی قفقاز و جنگ الکترونیک اشاره کرد که مهر تاییدی بر نقش آذربایجان در ترور شهید فخری زاده است. این مطلب پیشتر توسط نشریه الجریده افشا شده بود

فیلم / افشاگری نماینده اراک درباره نقش آذربایجان و ترکیه در ترور شهید فخری زاده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نماینده اراک علاوه بر انتقادی که در نطق امروز، از سکوت نمایندگان آذری زبان درباره تلاش تجزیه طلبانه اردوغان و علی اف مطرح کرد. به نکاتی در خصوص نقش پهپادهای اسرائیلی قفقاز و جنگ الکترونیک مطرح کرد که مهر تاییدی بر نقش آذربایجان در ترور شهید فخری زاده است . 

این موضوع نشان می دهد با تسلط آذربایجان بر قفقاز جنوبی تعادل امنیتی منطقه بر هم خورده و این منطقه  به جولانگاه نیروهای امنیتی اسرائیل بدل شده است. بارها بسیاری از کارشناسان نسبت به بر هم خوردن تعادل منطقه هشدار داده بودند اما  برخی مسئولان این هشدارها را نادیده گرفتند. 

احمدی بیغش در نطق خود گفته بود: 

آی اردوغان!‌ ناشی گری های شما باعث شده بخشی از قلمرو ذاتی ایران به نام قفقاز جنوبی جولانگاه رییس پلید صهونیستی شود.. ما جرم شما را در ترور دانشمندان هسته ای مان به خصوص فخری نژاد کمتر از اسراییل نمی دانیم. 

البته سهل انگاری های وزیر جوان وضعیت ارتباطات در کشور را به بدترین وضع رسانده است.

در غفلت نمایندگان آذری زبان مجلس و انفعال هیات رییسه مجلس رییس جمهور بیمار ترکیه به دنبال شعارهای تجزیه طلبانه علیه ایران افتاده است.

عالیجنابانی که در کودتای ۲۰۱۶ علیه این رجاله گستاخ و بی ادب شب را تا صبح نخوابید، آیا کسی وجود ندارد که پاسخ بی ادبی های او علیه ارس را بدهد؟ رگ غیرت این همه نماینده آذری کجاست؟ مدعیان پر مدعای لیست انقلابی تهران که بر مشروعیت بخشی طالبان کافر و بی دین سینه چاک می کنند آیا مرده اند که جواب این گستاخ عثمانی را نمی دهند؟

تاوان سهل انگاری های ما رجز خوانی اردوغان علیه ایران بود. وقت آن رسیده که قطار از ریل خارج شده سیاست خارجی را به ریل برگردانیم.

ما باید در جنگ قره باغ تعارف را کنار می گذاشتیم و در حمایت از توازن قدرت از ارمنستان حمایت می کردیم.

بیشتر بخوانید: ادعای الجریده درباره عملیات ترور فخری زاده/ ۲ پهپاد برخاسته از آذربایجان در عملیات ترور مشارکت داشتند

بیشتر بخوانید: دلواپسان «قره باغ» پاسخگو باشند/ پهپادهای ترور شهید فخری زاده ازآذربایجان هدایت شده بودند

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر