کد خبر: 97505
A

کنایه حسن روحانی به احمدی نژاد/ من کسی نیستم که بیایم و هشت سال رییس جمهور شوم و بعد بروم با این و آن مصاحبه کنم/ برای من نظام مهم است

رئیس جمهور گفت: ما با کسی شوخی نمی‌کنیم که می‌گوییم فروش نفت ما آنقدر است. اگر تحریم‌ها برداشته شود که ما هر مقدار که در شش ماهه دوم سال ۹۵ می‌فروختیم را خواهیم فروخت. ما فروش نفت‌مان در صورت برداشته شدن تحریم‌ها که آنقدر نخواهد بود.

کنایه حسن روحانی به احمدی نژاد/ من کسی نیستم که بیایم و هشت سال رییس جمهور شوم و بعد بروم با این و آن مصاحبه کنم/ برای من نظام مهم است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روحانی در نشست خبری عصر امروز و در پاسخ به پرسش روزنامه جوان درباره اینکه آیا دولت خبری قطعی از برداشته شدن تحریم‌ها دارد، اظهار کرد: بودجه‌ای که دولت به مجلس می‌دهد برای کسب مجوز از مجلس است و این برمبنای تحلیل نیست، برمبنای واقعیات است. برمبنای گزارش پارسال بودجه و شرایط امسال است. اصلا تحریم برداشته نشود هم ما ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت را می‌فروشیم. این قطعی است. چه آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد و چه تحریم برداشته شود یا نشود. این بودجه یقینی است و در شش ماه اول ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم.

رییس جمهوری تصریح کرد: اینکه بگوییم ما با این تصمیم درباره فروش نفت برای دولت بعدی مشکل درست کردیم این حرف‌ها را از ذهنتان بیرون کنید. من از ابتدای انقلاب و نهضت حضور داشتم و از ابتدای نظام در درون آن مسئولیت داشته‌ام. من که آن کسی نیستم که بیایم و هشت سال رییس جمهوری شوم و بعد بروم با این و آن مصاحبه کنم. من برایم نظام مهم است و کلیت کشور اهمیت دارد. اینکه می‌گویید برای دولت بعدی مشکل‌ساز می‌شود، چنین نیست. ما نه دولت بعدی که آینده کشور و نظام را می‌بینیم.

روحانی افزود: ما با کسی شوخی نمی‌کنیم که می‌گوییم فروش نفت ما آنقدر است. اگر تحریم‌ها برداشته شود که ما هر مقدار که در شش ماهه دوم سال ۹۵ می‌فروختیم را خواهیم فروخت. ما فروش نفت‌مان در صورت برداشته شدن تحریم‌ها که آنقدر نخواهد بود. بیشتر خواهد شد و به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه و همان اندازه‌ای می‌رسد که در شش ماه دوم سال ۹۵ بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر