کد خبر: 97659
A

در تهران برای «کشته شدگان جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ» مراسم گرفتند! +تصاویر

محمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، کاظم صدیقی، امام جمعه‌ موقت تهران، امیرعبداللهیان، معاون بین‌الملل رئیس مجلس، روح‌الله متفکر آزاد، نماینده تبریز و‌ عضو هیات رئیسان مجلس، در این جلسه حاضر بوده‌اند.

در تهران برای «کشته شدگان جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ» مراسم گرفتند! +تصاویر

به گزارش دیده بان ایران، خبرگزاری اهل بیت گزارش داده دو روز پیش در حرم شاه‌عبدالعظیم در شهرری، «یادواره ۲۷۸۳شهید آذری جنگ ۴۴روزه قره باغ» با «حضور جمعی‌از خانواده‌های این شهیدان و طلبه‌های آذربایجانی مقیم حوزه علمیه قم» برگزار شده 

سردار محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، کاظم صدیقی، امام جمعه‌ موقت تهران، امیرعبداللهیان، معاون بین‌الملل رئیس مجلس، روح‌الله متفکر آزاد، نماینده تبریز و‌ عضو هیات رئیسان مجلس، در این جلسه حاضر بوده‌اند.

در این مراسم، کاظم صدیقی گفته: «کسانی که در جنگ قره‌باغ «از جان‌شان گذشتند، با نجات قره‌باغ از دست ظالمان و غاصبان افتخار بزرگی خلق کردند.» و جز او  «اِلِمان رسولف و نسیمی عسکرف از طلاب آذربایجان» هم سخن‌رانی کرده‌اند.

گفتنی است در حالی این مراسم در شهرری برگزاری شده است که شعرخوانی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره ارس در هفته گذشته و در مراسم رژه پیروزی جنگ قره‌باغ در باکو، اعتراض مقام‌های ایرانی را برانگیخت.

منبع: دیده بان ایران

e9e732a8-6e70-418a-81ff-d70105abdb96_w1023_r1_s

47f33b95-e018-46ef-b92d-f294cc714ad3_w1597_n_r1_st

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر