کد خبر: 97812
A

وقتی رئیس کمیسیون امنیت ملی رئیس شرکت «شهرک سازی و سد سازی غیره...» هم است/ عکس

تاسیس شرکت سهامی خاص ایده پژوهان امیر پارسا درتاریخ 08/11/1393 ثبت شده است.

وقتی رئیس کمیسیون امنیت ملی رئیس شرکت «شهرک سازی و سد سازی غیره...» هم است/ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ یک فعال سیاسی شب گذشته در توییترش خبر داده است که مجتبی ذالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی رئیس شرکت "ایده‌پژوهان امیرپارسا" به آدرس کرج میدان‌آزادگان هم است.

در توییت فرید مدرسی آمده است که نامبرده به دنبال انبوه‌سازی، ساخت اتوبان و فرودگاه، آسفالت‌ریزی، صادرات و واردات، شرکت در مناقصات و مزایدات، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی(ال‌سی)و... است.

به گزارش دیده بان ایران، پیگیری های خبرنگار ما حاکی از این است که در روزنامه رسمی هم مجتبی ذالنوری به عنوان رئیس هیئت مدیره از 1393/11/8 ذکر شده است.

didebaniran

  •  

همچنین گفتنی است تاسیس شرکت سهامی خاص ایده پژوهان امیر پارسا درتاریخ 08/11/1393 ثبت شده است.

موضوع شرکت: اجرای کلیه امور عمرانی وپیمانکاری شامل ابنیه اعم از فلزی و بتنی، ساخت مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، ورزشی، اجرای دکوراسیون های داخلی و نماهای بیرونی ساختمان مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های انبوه سازی، اجرای پروژه های راه سازی شامل اتوبان ها، بزرگراه ها آزاد راه، راه های اصلی و فرعی راه های روستایی و دسترسی، خطوط و را ه های ریلی، ساخت باند فرودگاه ها، گاردریل بندی، آسفالت ریزی، اجرای پرو ژه های آب شامل سد ساری، تونل سازی پل سازی بنادر، سوله احداث تاسیسات فنی ساختمان و کارگاه انتقال خطوط (آب، برق، گاز)ساخت شبکه های آبیاری و زهکشی، طراحی و نصب و اجرای امور تاسیساتی شامل الکتریکال و مکانیکال شامل کلیه سیستم های الکترونیکی و انواع تابلو های برقهای صنعتی و اتوماتیک و تاسیسات برقی اعم از اتوماسیون های صنعتی، کابلکشی صنعتی و ساختمانی، نب و راه اندازی موتورهای قدرت، تامین نگهداری فنی و احداثشبکه برق و تاسیسات برقی و مکانیکی، اجرای شبکه های توزیع نیرو و کلیه پروژه های فشار قوی، ضیف، متوسط مشتمل بر خطوط پست، تعیرات پیشگیرانه در انواع تاسیسات الکتریکال و مکانیکال.اجرا تعمیر نگهداری فنی و بازسازی انواع آسانسور، پله برقی راه بندها، درب های برقی آیفون های تصویری و سیستم های روشنایی و تهویه صنعتی و خانگی و اداری، سیستم های کنترل هوشمند، تهیه و توزیع قطعات و ملزومات مربوط به صنعت الکتریکال و مکانیکال.انجام بازاریابی (غیر هرمی، غیر شبکه وغیر الکترونیک)انجام وایجاد کلیه امور خدمات شهری و فضای سبز و کانال کشی و امور باغبانی، خدمات شهری شامل جدول کشی رنگ آمیزی المانهای شهری.خرید فروش و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی.شرکت در مناقصات و مزایدات و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی.اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی (ال سی)از کلیه بانکهای دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی.اخذ و اعطای نمایندگی از شرکتها و موسسات داخلی و خارجی، شرکت در نمایشگاه های بین المللی تخصصی و غیرتخصصی داخل و خارج از کشور.

 

 اولین مدیران شرکت: آقای محمد اسدیان با کدملی2938738714 به سمت نایب رئیس هیئت مدیره ـ آقای مهدی اسکندری با کدملی 1520254008. به سمت عضو هیئت مدیره آقای کسری بازیاری با کدملی2572561212 به سمت عضو هیئت مدیره آقای مجتبی ذوالنوری با کدملی.3930805278 به سمت رئیس هیئت مدیره آقای سعید حاجی حسین عطار با کدملی0080135218. به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ـ خانم آزاده یار محمدی با کدملی 0321736801. به سمت عضو هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند.

دارندگان حق امضا: کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور شرکت با امضای آقای مجتبی ذوالنوری به سمت رئیس هیئت مدیره و آقای محمد اسدیان به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و آقای سعید حاجی حسین عطار به سمت مدیرعامل همراه بامهر شرکت و اوراق عادی و اداری با امضای مدیرعامل همراه با مهر شرکت معتبر است. 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر