کد خبر: 97903
A

نماینده مجلس: بعید است کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی نمایندگان رد شود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دنبال آن است با کمک دولت منابعی را باتوجه به پیشنهادات نمایندگان مشخص کند تا بتواند کسری بودجه را نسبت به چیزی که وجود دارد کاهش دهد.

نماینده مجلس: بعید است کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی نمایندگان رد شود

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا شهبازی درباره کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و  وجود کسری حدود ۳۳۰ هزار میلیارد تومانی در این لایحه که برخی از نمایندگان درخصوص آن صحبت می‌کنند، گفت:بودجه همان طور که در اخبار هم آمده است داراری ایراداتی است و دولت باتوجه به دستوراتی که مقام معظم رهبری دادند باید اصلاحاتی را انجام دهد و مجدداً  آن را به مجلس بازگرداند. 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که مجلس درحال بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ است و تاکنون نظر قطعی اعلام نشده است، عنوان کرد: کسری در بودجه وجود دارد و مجلس به دنبال آن است با کمک دولت منابعی را باتوجه به پیشنهادات نمایندگان مشخص کند تا بتواند کسری بودجه را نسبت به چیزی که است کاهش دهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که این روزها از سوی نمایندگان اظهارنظرهایی مانند رد کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ شنیده می‌شود آیا مجلس به واقع چنین کاری را انجام خواهد داد، بیان کرد: بعید می‌دانم کلیات بودجه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رد شود، از سوی دیگر هم باید منتظر نظر دولت درباره نامه‌ای که آقای قالیباف درباره بودجه به آن فرستاده است باشیم.

وی در پایان گفت: معتقدم بر روی لایحه بودجه‌ای که از سوی دولت آمده است نمایندگان بر اساس نظرات کمیسیون تخصصی آن یعنی برنامه و بودجه و تلفیق کار می‌کنند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر