کد خبر: 97918
A

دفاع روزنامه جوان از عطاء الله مهاجرانی و انتقاد از آیت الله امجد

روزنامه جوان به اظهارات اخیر آیت الله امجد پرداخته است و با تیتر چه کسی باید توبه کند اظهارات او را محصول متاثر بودن از برخی عناصر خارج از کشور دانست.

دفاع روزنامه جوان از عطاء الله مهاجرانی و انتقاد از آیت الله امجد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جوان به اظهارات اخیر آیت الله امجد پرداخته است و با تیتر چه کسی باید توبه کند اظهارات او را محصول متاثر بودن از برخی عناصر خارج از کشور دانسته و نوشته است که:«دویچه وله فارسی چند روز پیش نوشت: «آیت‌الله محمود امجد، استاد حوزه علمیه، در سخنانی روح‌الله زم را «شهید مظلوم» خواند. امجد در ویدئویی روی اینستاگرام، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی را مسئول خون همه آن‌هایی دانست که پس از ۸۸ در راه آزادی کشته شده‌اند. او در این پیام از خامنه‌ای خواست «توبه» کند و تغییر رویه دهد.» ویدئوی منتشر شده از محمود امجد و توهین او به رهبری و دفاعش از یک جاسوس و آشوب طلب اعدامی باعث شد که موجی از اعتراض علیه او در فضای مجازی شکل بگیرد.

این میان، دو واکنش از سوی دو چهره اصلاح‌طلب جالب توجه بود؛ اول عطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات که در مطلبی کوتاه از تصمیمش برای کاری مشترک با آیت‌الله محمود امجد به دلیل حضور او در فرانسه نوشته: «ناگاه ایشان با سخنانى بسیار تند و ساختارشکن همه ما را بهت زده کردند. آیت‌الله خامنه‌اى رمز اقتدار و عزت ملى و سربلندى ملت و نظام جمهورى اسلامى ایران‌اند. مى‌توان خیرخواهانه از بسیارى از امور اجرایى و قضایى و مجلس و سپاه انتقاد کرد. اما ساختارشکنى و انکار انقلاب و نظام امر دیگرى است. به تعبیر امیرمؤمنان: لقد صرت جسرًا لمن حارب الله و رسوله.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر