کد خبر: 97963
A

جامعه روحانیت مبارز «آیت الله امجد» را منافق و ساده لوح خواند

جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله امجد ضمن توهین عجیب به این روحانی با سابقه نوشت: اینکه یک روحانی که محضر عرفان و برخی از علما را درک کرده، با سادگی و تاثیرپذیری از انحراف برخی نزدیکانش، این چنین در صف دشمنان و منافقان قرار می گیرد، تلخ است.

جامعه روحانیت مبارز «آیت الله امجد» را منافق و ساده لوح خواند

به گزارش دیده بان ایران؛  جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای اظهارات اخیر آیت الله امجد را ناشی از بی بصیرتی و انحراف دانسته و تاکید کرد که باید آن را در زمره مصادیق ریزش های عبرت آموز دوران انقلاب اسلامی به شمار آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه.

نظام جمهوری اسلامی از بدو تاسیس و استقرار تاکنون همواره شاهد ریزش ها و رویش های فراوانی بوده که در آن گاه، افرادی قلیل با لغزش ها یا خطاهای نابخشودنی، ناباورانه از قطار انقلاب پیاده و از یاد و خاطره ملت پاک شدند و از سوی دیگر شاهد اوج گیری و شکوفایی جوانان و مردان و زنان بی شماری بوده ایم که از فرش تا عرش به پرواز درآمدند و به نحوی افتخارآمیز درخشیدند؛ روستازاده هایی گمنام و جوانانی با بصیرت و با رشادت و با روح بلند و طینت پاک، پای آرمانها و ارزشهای اسلامی و ایرانی خود تا پای جان ایستادند و مجاهدت های آنان الهام بخش بسیاری دیگر شد و در صفحات تاریخ این مرز و بوم تا ابد ثبت گردید.

به هر روی ما آموخته ایم که از ریزش ها، فقط باید عبرت گرفت و بر رویش ها که رویه غالب دوران انقلاب اسلامی ایران بوده مباهات کرد و آنها را الهام بخش الگوی حال و آینده نسلها و آیندگان ساخت. 

در چند روز گذشته شاهد اظهارات سخیف و ساختارشکن یک فرد ساده لوح بودیم که با سخنانى بسیار تند همه را بهت زده کرد. مظلوم نمایی و قهرمان سازی از یک عنصر خودفروخته، جاسوس و خیانت کار به منافع ملک و ملت و به کار بستن واژه شهید برای چنین شخص منفوری از سوی این شخص که از جایگاه منبر و مسجد به شهرت و اعتبار اجتماعی رسیده بود جای بسی حیرت و شگفتی داشت!

اگر دشمنان ما از خائن و ظالم دفاع کنند و جای شهید و جلاد را تغییر دهند محل تعجب نیست اما افرادی این چنین، ساده لوحانه در پی پنهان کردن حق برآیند و سر بر زیر برف کنند و دم از حق و حقیقت بزنند، جای درنگ و عبرت آموزی است.

اینکه یک روحانی و حوزوی که محضر عرفان و برخی از علما را درک کرده، با سادگی و تاثیرپذیری از انحراف برخی نزدیکانش و با بی بصیرتی، این چنین در صف دشمنان و منافقان قرار می گیرد و چنین سخیفانه سخن می راند، تلخ و زننده است اما بسیار عبرت آموز،  و ما را همواره براین پند و نصیحت امام راحل رهنمون می سازد که ملاک، وضع فعلی افراد است.

جامعه روحانیت مبارز ضمن محکوم کردن این اظهارات موهن و عاری از بصیرت یک شخص غافل، از خدای سبحان عافیت، سلامت و طول عمر با عزت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی را مسألت می کند و دعا می کنیم تمام دشمنان و بدخواهان نظام و ملت انقلابی و مجاهد ایران اسلامی منکوب و سرکوب شوند.

 بارالها! عاقبت همه ما را ختم به خیر کن و ما در راه حق و حقیقت ثابت قدم نگهدار...

... و لله الحمد حمد الشاکرین 

جامعه روحانیت مبارز

۳۰ آذر ۱۳۹۹

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر