کد خبر: 97998
A

منشور انتخاباتی اصولگرایان نهایی شد/ اعضای هیأت اجرایی ۱۷ نفره شورای وحدت انتخاب شدند

احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به تشکیل و مشخص شدن اعضای هیأت 17 نفره اجرایی مکانیزم وحدت تأکید کرد: برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز هیأتی مشخص شد تا کارهای این حوزه را دنبال کند. در استان ها و شهرستان ها نیز کار کلید خورده است، امور طبق برنامه پیش می رود. امیدواریم در نهایت به یک وحدت حداکثری برسیم.

منشور انتخاباتی اصولگرایان نهایی شد/  اعضای هیأت اجرایی ۱۷ نفره شورای وحدت انتخاب شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد کریمی اصفهانی درباره آخرین کارهای انجام شده در شورای وحدت با محوریت جامعتین گفت: بیش از 40 حزب و گروه دور هم آمده اند، تاکنون 12 جلسه درباره انجام هماهنگی ها برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد، جامعه روحانیت تلاش می کند دایره این گروه ها وسیع تر شود، همه با هم وحدت کنند و از تکروی بپرهیزند. آیت الله موحدی کرمانی در جلسه فرمود «ما باید به وحدت برسیم و این جلسه را برای اتمام حجت گذاشتیم».​​​​

وی با اشاره به سیاستگذاری های انجام شده برای توفیق در حصول وحدت افزود: پرهیز از تخریب یکدیگر از جمله این سیاست هاست. شاید در ادوار گذشته انتخابات گروهی نسبت به گروه دیگر مواضع و مطالبی داشت و آن را بیان می کرد، حالا طبق این سیاست، رویکرد ما بر عدم تخریب یکدیگر است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به تشکیل و مشخص شدن اعضای هیأت 17 نفره اجرایی مکانیزم وحدت تأکید کرد: برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز هیأتی مشخص شد تا کارهای این حوزه را دنبال کند. در استان ها و شهرستان ها نیز کار کلید خورده است، امور طبق برنامه پیش می رود. امیدواریم در نهایت به یک وحدت حداکثری برسیم.

وی درباره رایزنی با مصادیق انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ادامه داد: هنوز به آن مرحله نرسیدیم. پیش بینی می شود تا حدود یک ماه آینده به مسئله مصداق ها و ویژگی های آنها می رسیم. منشور بایدها و نابایدهای انتخاباتی نیز تهیه شد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تغییر دبیرکل جبهه پایداری گفت: آقای محصولی پیش از این قائم مقام دبیرکل جبهه پایداری بود بنابراین با کمی جا به جایی رویکرد جبهه پایداری تغییر نمی کند و این مجموعه با همان سیاست قبلی ادامه می دهد. البته آنها می توانند تحول را بهانه کنند پوسته محدودنگری‌شان را بشکنند و قدری وسیع تر فکر کنند.

 

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر