کد خبر: 98062
A

نماینده مردم ابهر رئیس جمهور را به حاشیه سازی متهم کرد/ چرا برای مردم تله تنش ایجاد می کنید؟

نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: دولت باید پاسخگو باشد بعد از 8 سال مدیریت کشور چرا در ابتدایی‌ترین موضوعات معیشتی مشکل داریم؟

 نماینده مردم ابهر رئیس جمهور را به حاشیه سازی متهم کرد/ چرا برای مردم تله تنش ایجاد می کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در  نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری اظهار داشت: یکی از همکاران به رئیس جمهور توصیه کردند که قانون اساسی را مطالعه کنند، علیرغم اینکه رئیس جمهور حقوقدان هستند، می‌خواهم بگویم ایشان قانون اساسی را مطالعه کرده و از همه اصول قانون اساسی اطلاع دارند و اینکه می‌گویند مجلس حق نظارت ندارد با علم و اطلاع از اصول قانون اساسی بیان می‌کنند و گویا هدف دیگری دارند.

وی افزود: از طرفی مراقب هستم در تله تنش اسرائیل نیفتند و از طرف دیگر در امور داخلی کشور علیرغم دعوت مقام معظم رهبری به وحدت، علیرغم اینکه رئیس جمهور هم بر عنصر وحدت تأکید می‌کنند اما در مقام عمل تله تنش برای مردم ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به حاشیه‌سازی‌ها مطرح کرد: دو موضوع اصلی داریم که آقای رئیس جمهور می‌خواهند با حاشیه‌سازی آن را بپوشانند، یکی ناکارآمدی عجیب دولت در موضوع اقتصاد و معیشت و امور داخلی کشور است و دیگری شکست سیاست خارجی در جهان است، برای پوشاندن این دو ناکارآمدی بزرگ و برای تنفس مصنوعی دادن به جریان غرب‌گرا تا انتخابات 1400 باید منتظر این قبیل از حاشیه‌سازی‌ها باشیم ولی در دام این حاشیه‌سازی‌ها نیفتیم.

شجاعی تأکید کرد: دولت باید پاسخگو باشد بعد از 8 سال مدیریت کشور چرا در ابتدایی‌ترین موضوعات معیشتی مشکل داریم؟ چرا در ابتدایی‌ترین امور اقتصادی کشور مشکل داریم؟ چرا برجام نافرجام قیمت دولت را 10 برابر کرده است؟ آقای رئیس جمهور باید پاسخ این سوالات را بدهد و ما هیچ پاسخ به رئیس جمهور در مورد حق نظارت مجلس نمی‌دهیم و خواهش می‌کنیم در موضوع اقتصاد و سیاست خارجی کشور پاسخگو باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر