کد خبر: 98116
A

واکنش فعال سیاسی نزدیک به قالیباف به دبیرکلی محصولی/ کار پیوندخوردن پایداری به نیروهای انقلاب قدری سخت‌تر می‌شود/ آقای محصولی مواضع رادیکال‌تری دارد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تا الان آقای محصولی شخصیت در سایه جبهه پایداری بود. به عبارت دیگر آقای محصولی شخصیتی نبوده که جلوی صحنه باشد همیشه در سایه عمل می کرد. حالا آمدن او جلوی صحنه قطعا بدون هدف نبوده است. اما اینکه این هدف چیست؟ باید قدری تأمل کرد.

واکنش فعال سیاسی نزدیک به قالیباف به دبیرکلی محصولی/ کار پیوندخوردن پایداری به نیروهای انقلاب قدری سخت‌تر می‌شود/ آقای محصولی مواضع رادیکال‌تری دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ جبهه پایداری در رأس تشکیلات خودش تغییراتی داد.صادق محصولی از زمان تشکیل این مجموعه سیاسی تاکنون در جایگاه قائم مقام دبیرکل بود اما 6 ماه مانده به زمان انتخابات ریاست جمهوری در یک تصمیم تشکیلاتی جایش را با مرتضی آقاتهرانی عوض کرد و دبیرکل شد.

مرتضی طلایی درباره تأثیر تغییر دبیرکل بر سیاست ها و رویکردهای جبهه پایداری به نامه نیوز گفت: بالاخره اهدافی پشت سر این تغییر وجود دارد، این اتفاق می تواند دو علت یا ترکیبی از آن دو علت باشد. نخست آنکه پایداری برای نشان دادن یک تغییر رویکرد یا پیگیری یک سیاست جدید در صحنه انتخابات ریاست جمهوری چنین تصمیمی گرفت، علت دوم آن است که آقای آقاتهرانی مشغول امور نمایندگی مجلس است و کمتر فرصت دارد کارهای تشکیلات را دنبال کند.

وی درباره علت شیفت شدن دبیرکلی جبهه پایداری از یک معلم اخلاق به یک شخصیت سیاسی اظهار کرد: تا الان آقای محصولی شخصیت در سایه جبهه پایداری بود. به عبارت دیگر آقای محصولی شخصیتی نبوده که جلوی صحنه باشد همیشه در سایه عمل می کرد. حالا آمدن او جلوی صحنه قطعا بدون هدف نبوده است. اما اینکه این هدف چیست؟ باید قدری تأمل کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: بر حسب سوابق در تحلیل‌ها گفته می شد آقای محصولی مواضع رادیکال‌تری دارد حالا با درنظر گرفتن این نکته، تغییر دبیرکلی جبهه پایداری می تواند با این رویکرد انجام شده باشد. الان قدری برای قضاوت زود است، باید صبر کرد و دید مواضع آقای محصولی بعد از انتصاب به دبیرکلی جبهه پایداری چه خواهد بود.

وی ادامه داد: هر چند مواضع شخصیت ها روشن است و می شود نوع دیدگاه های آنها را برحسب سوابق شان پیش بینی کرد با این وجود باید قدری تأمل کرد.

طلایی درباره پیوستن جبهه پایداری به مکانیزم وحدت با محوریت جامعتین تأکید کرد: وحدت و یکپارچگی مجموعه انقلابی یک ضرورت است، هر نوع حرکتی که موجب تضعیف نیروهای انقلابی شود از طرف هر جریانی باشد مصداق زمین بازی را در اختیار حریف قرار دادن است. به هر دلیلی موازی کاری یا با جبهه نیروهای انقلاب رویارویی شود نتیجه ای جز این نخواهد بود که فرصت برای حریف فراهم می کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: آقای آقاتهرانی شخصیت روحانی و معلم اخلاق است در زمان دبیرکلی ایشان راحت تر می شد زمینه گفتگو و تعامل بین مجموعه ها را تدبیر کرد اما حالا به نظر می رسد انجام این کار قدری سخت تر می شود. امیدوارم برعکس این تحلیل اتفاق بیفتد و آقای محصولی بیاید و اولین رویکردش هم این باشد که اعلام کند «ما در کنار همه نیروهای انقلاب قرار داریم و همه یکی هستیم». چنین رویکردی قطعا به وحدت و یکدلی نیروهای انقلاب کمک می کند.

 

 
 
 

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر