کد خبر: 98178
A

سایت اصولگرا: امارات به مرکز تجارت فحشا تبدیل شده است

مشرق نیوز نوشت: یک تناقض بزرگ میان نگرش دولت و قانون امارات به زنان در داخل این کشور و زنانی که از خارج وارد می شوند وجود دارد. در واقع اماراتی ها همه زنان را برابر نمی بیند؛ زنانی که اهل امارات بوده و شهروند این کشور محسوب می‌شود متعلق به مکان مقدسی هستند که باید عفت خود را حفظ کنند اما زنان خارجی تبدیل به برده جنسی می‌شوند.

سایت اصولگرا: امارات به مرکز تجارت فحشا تبدیل شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت اصولگرای مشرق نوشت: امارات متحده عربی قوانین بسیار سختگیرانه‌ای برای  شهروندان زن خود اعمال می‌کند و زنانی که قبل از ازدواج روابط جنسی  داشته باشند ممکن است به مجازات زندان محکوم شوند. علاوه بر آن زن ها در امارات متحده عربی نمی‌ توانند در مناصب مهم و حاکمیتی جایگاهی داشته باشند و تنها تعداد کمی از این زنان کار می کند.   اما با این وجود که فساد و فحشا در قانون امارات ممنوع است  گزارش های متعدد نشان می دهد که  این کشور به مرکز تجارت فحشا تبدیل شده است.

  در اینجا یک تناقض بزرگ میان نگرش دولت و قانون امارات به زنان در داخل این کشور و زنانی که از خارج وارد می شوند وجود دارد.   در واقع اماراتی ها همه زنان را برابر نمی بیند؛ زنانی که اهل امارات بوده و شهروند این کشور محسوب می‌شود متعلق به مکان مقدسی هستند که باید عفت خود را حفظ کنند اما زنان خارجی تبدیل به برده جنسی می‌شوند.

در اینجا مفهوم بیگانگی مطرح می شود؛ زمانی که یک گردشگری صهیونیست در دبی به راحتی می تواند  برای انجام تفریحات نامتعارف از زنان خارجی سوء استفاده کنند.   در واقع  سازماندهی کنندگان انجام این اقدامات در دبی به گردشگران القا می کنند آنچه که در دبی اتفاق می افتد در همین جا می ماند و افراد در این شهر می ‌توانند هر حد و مرزی را بشکنند و سرزنشی برای آنها نیست.   دقیقا مانند لاس وگاس که به امپراطوری قمار تبدیل شده و می‌تواند بازدیدکنندگان خود را از بعد زمانی و مکانی جدا کرده و آنها را کاملاً در توهم فرو ببرد.   امارات نیز همین گونه است؛ سایت های توریستی برای جذب گردشگران به این کشور افراد را تحریک می کنند تا شخصیت واقعی، ارزش‌ها و تعهداتشان را کاملاً قطع کنند و این طرز تفکر که زنان خودشان در اینجا نیستند، بی اخلاقی ها را تسهیل می‌کند.

 در واقع به گردشگران در امارات اینگونه القا می شود که اینها زنان ما نیستند، بلکه تنها یک ابزار خارجی برای تامین نیازهای جنسی‌مان محسوب می‌شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر