کد خبر: 98194
A

احمد زیدآبادی: مخدوش کردن تابلوی استاد شجریان یعنی اضمحلال اقتدار نهادِ دولت!

اینکه جمعی انگشت‌شمار به همراهی فردی معمم رأساً اقدام به تغییر نام زنده‌یاد شجریان از خیابانی به اسم او کنند، فقط نشانگر یک چیز است: اضمحلال اقتدار نهادِ دولت و بازگشت به عصر ملوک‌الطوایفی!

احمد زیدآبادی: مخدوش کردن تابلوی استاد شجریان یعنی اضمحلال اقتدار نهادِ دولت!

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی در واکنش به اخباری در رابطه با حواشی اخیر برای تابلوی «استاد محمدرضا شجریان» نوشت: من مخالف نامگذاری خیابانی به اسم استاد شجریان بودم همانطور که مخالف نامگذاری خیابان دیگری به نام دکتر مصدق بودم.

این چهره‌های برجستۀ تاریخ هنر و سیاست ایران هیچ نیازی به نامگذاری خیابانی فرعی و بی‌اهیمت به اسم خود ندارند بخصوص اینکه حوزۀ رسمی سیاسی با رسم آنها نیز بیگانه است!

اما اینکه جمعی انگشت‌شمار به همراهی فردی معمم رأساً اقدام به تغییر نام زنده‌یاد شجریان از خیابانی به اسم او کنند، فقط نشانگر یک چیز است: اضمحلال اقتدار نهادِ دولت و بازگشت به عصر ملوک‌الطوایفی!

گویا در این کشور هر فرد و جمعِ غیرمسئولی تحت عنوان حمایت از نظام یا ارزش‌ها مختار است در کمال امنیت و اطمینان، تصمیم برخی نهادهای رسمی را عملاً به چالش کشد، اما اگر فرد یا جمعی به تصمیم دیگر نهادها اعتراض کند وای به روزگارش که کمترین اتهامش بغی و محاربه است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر