کد خبر: 98236
A

رئیس جمهوری: تحریم از ایران یک کارگاه عظیم اقتصادی ساخت/ این ملت تحت تسلیم توطئه‌های دیگران قرار نمی گیرد

مراسم افتتاح پنج طرح بزرگ پتروشیمی با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

رئیس جمهوری: تحریم از ایران یک کارگاه عظیم اقتصادی ساخت/  این ملت تحت تسلیم توطئه‌های دیگران قرار نمی گیرد

به گزارش دیده بان ایران؛ در این مراسم قرار است ابتدا وزیر نفت گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های این وزارتخانه ارائه کند و پس از پاسخ به رئیس جمهور بهره برداری از این طرح‌ها آغاز شود.

 

این طرح‌ها در سی و هشتمین برنامه از افتتاحِ طرح‌های ملی و در استان‌های ایلام، آذربایجان غربی و همدان به بهره برداری می‌رسد.پتروشیمی (الفین) و گوگردزدایی ایلام، پتروشیمی (سولفات پتاسیم) ارومیه و پتروشیمی هگمتانه از جمله طرح‌هایی هستند که امروز به بهره برداری می‌رسند.

 

این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۲۸ هزارمیلیارد تومان ساخته شده اند و برای ۵۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه در افتتاح‌ طرح‌های ملی پتروشیمی در سه استان ایلام، آذربایجان غربی و همدان در سی و هشتمین هفته از پویش ملی جهش تولید گفت: قدرت ملی است که امروز ظهور و بروز پیدا می کند. امروز همه دست در دست همه دادند تا شاهد توفیقات بزرگ باشیم.

 

وی تاکید کرد: وقتی این صنعت عظیم را در کشور مشاهده می کنیم، در واقع قدرت ایران را می بینیم که این ملت بزرگ در همه زمینه ها از جمله در عرصه صنعت اقدامات بزرگی انجام داده است.

 

رییس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: کسی نمی تواند نسبت به این ملت حرفی بزند چراکه این ملت تحت تسلیم توطئه‌های دیگران قرار نمی گیرد.

 

منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر