کد خبر: 98250
A

زیباکلام: نوبتی هم باشد، نوبت اعدام «سلطان واکسن کرونا» هست

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح کرد! این استاد دانشگاه نوشت: نوبتی هم باشد، نوبت اعدام «سلطان واکسن کرونا» هست تا همچون قیر، سکه، ارز، سیمان و... مشکل واکسن کرونا هم بحمدالله حل شود. درحالیکه کشورهای مختلف صف بسته‌اند برای دریافت سهمیۀ واکسن کرونای‌شان، و اولویت‌بندی کرده‌اند که نخست به کادر درمانی، سپس به سالمندان و... ارائه دهند، در ایران، مسئولین، هر کدام یک سازی میزنند. به‌یک روایت، پول خرید سهمیۀمان را نداریم؛ به روایت دیگر، پول داریم، ولی آمریکای جنایتکار بواسطۀ تحریم‌ها نمی‌گذارد؛ به روایت سوم، مشکل نه پول است، نه آمریکای جنایتکار؛ بلکه FATF صهیونیست مانع‌تراشی می‌کند

زیباکلام: نوبتی هم باشد، نوبت اعدام «سلطان واکسن کرونا» هست

به گزارش دیده بان ایران؛ صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح کرد! این استاد دانشگاه نوشت:  نوبتی هم باشد، نوبت اعدام «سلطان واکسن کرونا» هست تا همچون قیر، سکه، ارز، سیمان و... مشکل واکسن کرونا هم بحمدالله حل شود. درحالیکه کشورهای مختلف صف بسته‌اند برای دریافت سهمیۀ واکسن کرونای‌شان، و اولویت‌بندی کرده‌اند که نخست به کادر درمانی، سپس به سالمندان و... ارائه دهند، در ایران، مسئولین، هر کدام یک سازی میزنند. به‌یک روایت، پول خرید سهمیۀامان را نداریم؛ به روایت دیگر، پول داریم، ولی آمریکای جنایتکار بواسطۀ تحریم‌ها نمی‌گذارد؛ به روایت سوم، مشکل نه پول است، نه آمریکای جنایتکار؛ بلکه FATF صهیونیست مانع‌تراشی می‌کند؛ آقای روحانی می‌گویند که در راستای خدمت به مردم فداکار، آزاده و سربلند ایران، دولتِ خدمت‌گذار ایشان همۀ تلاشش را بکار خواهد بست، تا کشور از بابت واکسن کرونا، هیچ مشکلی نداشته باشد.

آقای دکتر نمکی اظهار بی‌اطلاعی از سهمیه می‌نمایند و می‌فرمایند ای‌بسا سهمیۀ ایران را به صهیونیست‌ها داده باشند؛ جناب دکتر ظریف می‌فرمایند برادران چینی و روسی‌مان اعلام کرده‌اند که نسیه حاضرند بما واکسن دهند؛ جناب ناصرخان همتی، رئیس کل بانک مرکزی می‌فرمایند نیازی به برداشت از صندوق ذخیرۀ ارزی نیست و از محل ارز نیمایی می‌توان برداشت نمود؛ جناب حریرچی می‌فرمایند واکسن ایرانی تا بهارِ سال آینده آماده می‌شود...!

ضمن آنکه این مدیریتِ مشعشع در جریان هست، سهمیۀ واکسن‌های بین‌المللی به کشورهای همجوار ایران می‌رسد. میلیون‌ها ایرانی حاضرند میلیون‌ها تومان برای حفظ جان عزیزان‌شان بپردازند و هرطور شده واکسن را تهیه کنند. یک شیرپاک‌خورده‌ای هم این وسط پیدا خواهد شد و واکسن‌های قاچاق را به‌ایران خواهد رساند. یک‌سری هم ممکن است واکسن‌های قلّابی وارد کشور شود. و بعد هم نوبت دستگیری متخلفان خواهد رسید. بیست‌وسی هم، گزارش آن را با غرور و افتخار، باستحضار ملّت قهرمان می‌رساند و بالأخره با اعدام «سلطان واکسن کرونا»، این مشکل هم همچون مشکلات دیگرمان از بین خواهد رفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر