کد خبر: 98273
A

جزییات دیدار انتخاباتی سردار محمد و سعید جلیلی / سردار سعید محمد؛ کاندیدای جبهه پایداری می شود؟

پیش‌بینی می‌شد که در آستانه فصل زمستان کم کم گروه‌های سیاسی با شفافیت بیشتری وارد عرصه انتخابات شوند؛ چنین اتفاقی هم افتاد و آخرین تحولات جبهه اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری نشان می‌دهد آرایش سیاسی نسبت به ماه‌های قبل مشخص‌تر شده است. اینگونه که معلوم است گزینه نظامی بسیار جدی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد.

جزییات دیدار انتخاباتی سردار محمد و سعید جلیلی / سردار سعید محمد؛ کاندیدای جبهه پایداری می شود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پیش‌بینی می‌شد که در آستانه فصل زمستان کم کم گروه‌های سیاسی با شفافیت بیشتری وارد عرصه انتخابات شوند؛ چنین اتفاقی هم افتاد و آخرین تحولات جبهه اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری نشان می‌دهد آرایش سیاسی نسبت به ماه‌های قبل مشخص‌تر شده است.

اینگونه که معلوم است گزینه نظامی بسیار جدی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد. آنگونه که حتی ماجرا به تحریف سخنان امام خمینی نیز ختم شد و برخی گفتند منظور امام از حضور نظامیان، سپاه نبوده است. اما درست لحظاتی بعد فیلمی از سخنرانی آیت الله خمینی منتشر شد که سال ۱۳۶۳ مشخصا درباره ورود نظامیان به سیاست هشدار می‌دهد و می‌گوید مخصوصا سپاه نباید در انتخابات ورود کند چون از وظیفه اصلی‌اش باز می‌ماند. با این حال ظاهرا بخشی از اصولگرایان به چنین سخنی اعتقاد ندارد، چنانچه این هفته سردار اسماعیل کوثری عملا در قامت طلبکار قرار گرفت و گفت: «چطور نظامی ها شهید می‌دهند، زخمی می شوند، شیمیایی می شوند اشکالی ندارد اما همین که می خواهند مسئولیت های سیاسی داشته باشند، اینجا اشکال دارد؟»

یکی از نزدیکان سعید جلیلی هفته گذشته در جمعی از دوستان گفته وی قطعاً نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد و برگزاری منظم هشت سال جلسات دولت سایه با این هدف نبوده که یک چهره دست چندم و ناتوان و فاسد به جای او در صندلی ریاست جمهوری قرار بگیرد.

برخی اصولگرایان خبر دیدار سعید جلیلی و سعید محمد دو نامزد برجسته که به عنوان جوان انقلابی معرفی می‌شوند را در رسانه‌ها منتشر کرده‌اند. سعید محمد همچنان فعالیت خود را در توییتر و سایر سایت‌های اجتماعی افزایش داده و دایره نظرهای خود را گسترش داده است.

او مدتی پیش لباس شخصی را از تن در آورد و لباس سبز سپاه پوشید. فرید مدرسی فعال سیاسی هم به موضوع دیدار انتخاباتی سعید محمد و جلیلی پرداخته و از حمایت احتمالیجبهه پایداری از سعید محمد به عنوان نتیجه جلسه خبر داده داده است. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر