کد خبر: 98311
A

دیدار انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز با «علی لاریجانی»

اختلاف بین ائتلاف اصولگرایان با تشکل جامعه روحانیت مبارز که برخی از اصولگرایان به آن اشاره کرده اند باعث شده است تا دبیرکل این حزب به دنبال ائتلاف با یک اصولگرای قدیمی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 باشد.

دیدار انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز با «علی لاریجانی»

"مسئله اصلی اصولگرایان نیامدن پایداری‌ها نیست بلکه جایگاه جامعه روحانیت مبارز است!"

به گزارش دیده بان ایران این مطلبی بود که هفته گذشته ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا به خبرگزاری برنا گفت و به دنبال آن به موضوع اختلاف اصولگرایان با جامعه روحانیت مبارز اشاره کرد و گفت: "در حال حاضر یک بحث نظری بین مجموعه ائتلاف و جامعه روحانیت مبارز وجود دارد مبنی بر اینکه به عنوان مثال، جایگاه جامعه روحانیت مبارز در کجای این تشکل اصولگرایی قرار دارد."

هر چند در این بین نباید از کرنش جبهه پایداری در تعامل با اصولگرایان برای انتخابات سال آینده به سادگی عبور کرد اما انتخاب «صادق محصولی» به عنوان دبیرکل این حزب می تواند تلاشی در جهت سهم خواهی بزرگ این تشکل اصولگرای تندرو برای رسیدن اعضای آن به کابینه سیزدهم باشد.

اما همین اختلاف بین ائتلاف اصولگرایان با تشکل جامعه روحانیت مبارز که برخی از اصولگرایان به آن اشاره کرده اند باعث شده است تا دبیرکل این حزب به دنبال ائتلاف با یک اصولگرای قدیمی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 باشد.

به گزارش دیده بان ایران، برخی شنیده های حاکی از این است که اخیراً «مصطفی پورمحمدی» در یک دیدار دوستانه شروط جامعه روحانیت مبارز برای حمایت از علی لاریجانی را مطرح کرده است و بر پایه همین گزارش به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده اند.

این در حالی است که وب سایت نامه نیوز، نزدیک به پورمحمدی در خبری که امروز منتشر کرده نوشت: 

شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی حامیان لاریجانی در حال آماده سازی او برای ورود به این کارزار هستند. رایزنی‌های مورد نیاز را با گروه‌های مختلف سیاسی انجام داده و این طور که گفته می‌شود دیدار‌های مهمی نیز با چهره‌های بانفوذ و اثرگذار هر دو جریان داشته‌اند.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر