کد خبر: 98335
A

مشرق نیوز: اصلاح طلبان اگر راست می گویند چرا یک «زن» را شهردار نکردند؟

یک سایت اصولگرای تندور به مصاحبه اخیر عضو شورای شهر تهران درباره عدم حمایت از نامزدی زنان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده انتقاد کرد.

مشرق نیوز: اصلاح طلبان اگر راست می گویند چرا یک «زن» را شهردار نکردند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت مشرق نیوز نزدیک به محافل تندروی اصولگرا با اشاره به گفت گوی اخیر محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در ارتباط با اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و عدم تعیین و تکلیف کلمه «رجل سیاسی» توسط مجلس یازدهم و همچنین انتقاد از عدم حمایت این مجلس از کاندیداتوری زنان برای 1400 (اینجا) نوشت: 

این ژست آقای میرلوحی در حالی است که اصلاح‌طلبان شورای شهر پس از فتح این شورا در سال ۹۶ و در حالی که هیچ نظارت استصوابی یا قانون یا منعی هم نداشتند اما هرگز حاضر به انتخابات یک "شهردار زن" برای تهران نشدند.

جالب است که آنها حتی با حواشی بسیار بیش از ۵ شهردار و سرپرست را در تمام طول این سال‌ها بر بلدیه تهران گماردند اما باز هم حاضر نشدند ولو در حد سرپرستی چند روزه هم به زنان اصلاح‌طلب اعتماد کنند.

و البته مردم باید بدانند که بانوان اصلاح‌طلب ستادی نیز گویا شکایتی از این مسئله ندارند و فقط مسئله اینست که بلندگوی تبلیغاتی جریان چپ بایستی دائما مشغول روخوانی از روی این متن باشد که "اصولگرایان خانم‌ها را برای مسئولیتی بیش از خانه‌داری نمی‌بیند"...

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر