کد خبر: 9840
A

واعظ‌آشتیانی: جبهه یاران انقلاب در وزارت کشور ثبت شده است/ ارتباطی با احمدی نژاد نداریم

سخنگوی جبهه یاران انقلاب گفت: کاندیدای اصولگرایان اگر از حمایت همه‌جانبه این جریان برخوردار باشد، قطعا رقیب جدی برای روحانی در انتخابات سال آینده خواهد بود.

واعظ‌آشتیانی: جبهه یاران انقلاب در وزارت کشور ثبت شده است/ ارتباطی با احمدی نژاد نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیررضا واعظ آشتیانی در واکنش به اظهارات مدیر کل سیاسی وزارت کشور مبنی بر نداشتن مجوز قانونی جبهه یاران انقلاب اسلامی گفت: اعضای و هیات موسس جبهه یاران انقلاب در اوایل آذر ماه سال جاری با مراجعه به بخش ثبت احزاب سامانه وزارت کشور درخواست خود را ارائه داده و کد رهگیری نیز دریافت کرده است.

او افزود: جبهه یاران طبق مقررات وزارت کشور و در چارچوب مدار قانونی گام برمی‌دارند و خارج از آن کاری نمی‌کنند.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب اسلامی گفت: این جبهه یاران فقط مختص به تهران نیست و در سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور نیز فعالیت می‌کند و ساختاری متخصص و همچنین برنامه‌های سازمان یافته دارد.

او در رابطه با اینکه آیا این جبهه رایزنی با دیگر اصولگرایان در مورد انتخابات خواهد داشت، گفت : حتما این کار انجام می‌شود اما هنوز هیچ گروهی از اصولگرایان به جمع‌بندی برای رسیدن به کاندیدا مشخص نرسیده‌اند. اما قطعا در ارتباط با انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری با اصولگرایان مذاکره خواهیم داشت.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب در تصریح سازوکار این جبهه برای پیوستن به ائتلاف اصولگرایان، گفت: ما فکر می‌کنیم انتخاب باید اصلح و فارغ از هر گونه سهم خواهی باشد و به دنبال این هستیم که بهترین‌ها برای شورای شهر و ریاست جمهوری مورد اتفاق جامعه اصولگرایان قرار گیرد و تصیم اخذ شده برای ما قابل احترام است.

او در رابطه با اینکه آیا خود جبهه یاران انقلاب کاندیدا معرفی می‌کند ،گفت: جامعه اصولگرایی وسعت بزرگی دارد و کاندیداهای متعددی در درون این جریان وجود دارند،لذا معرفی کاندیدای ما بستگی به این دارد که اصولگرایان چه زمانی بخواهند بر روی این قضیه کار کنند و به تصمیم‌گیری برسند و در آن زمان جبهه یاران انقلاب کاندیدای خود را معرفی خواهد کرد.

جبهه یاران انقلاب اسلامی در شرف معرفی کاندیدا است

واعظ آشتیانی گفت: مجموعه جبهه یاران انقلاب اسلامی در شرف معرفی کاندیدا است اما هنوز قطعی نشده است.

او افزود: برای انتخابات شورای شهر 6 ماه فعالیت منظم تشکیلاتی داشته‌ایم که از بعد نظری و کارشناسی کارهای مهمی انجام گرفته است و در جلسات نیز مسائل و مشکلات شهر را مورد بررسی قرار داده‌ایم که پیشنهادات و برنامه‌هایی برای مسائل شهری در نظر گرفته شده است.

موفقیت کاندیدای اصولگرایان نیاز به حمایت همه جانبه دارد

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه آیا کاندیدای اصولگرایان را رأی آور در برابر روحانی می‌دانید، گفت: اگر اصولگرایان مدبرانه پیش بروند قطعا می‌توانند در انتخابات 96 موفق شوند و این نیاز به یک حمایت همه جانبه و وحدتی که بتواند کمک کننده به کاندیدای مورد نظر باشد، دارد. در این صورت می‌توانیم بگوییم رقیب جدی برای روحانی خواهد بود.

ارتباطی با احمدی نژاد نداریم /تشکل مستقل از احمدی نژاد هستیم

سخنگوی جبهه یاران انقلاب درباره اینکه آیا با احمدی‌نژاد ارتباط و همکاری دارند، گفت: ما ارتباطی با آقای احمدی‌نژاد نداریم. ما تشکلی هستیم که فارغ از بحث‌هایی که درگذشته بوده، شکل گرفته‌ایم و مستقل هستیم  و همان طور که از نام جبهه یاران انقلاب اسلامی پیداست نگرش ما به اصولگرایی یک گرایش تفکری است.

او ادامه داد: در شعارهای جبهه یاران انقلاب صداقت در گفتار ، اخلاص در عمل ، بصیرت در تفکر و تصمیم را سرلوحه کار این تشکل قرار دادیم.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر