کد خبر: 98422
A

حال عمومی رئیس کمیسیون قضایی مجلس دهم مساعد نیست

ملکشاهی که از قضات باسابقه لرستان و دارای مدرک دکتری حقوق است و ریاست کل دادگستری استانهای لرستان و کرمانشاه، معاونت دیوان عدالت اداری، نمایندگی ۲ دوره مردم کوهدشت و رومشکان «مجالس نهم و دهم» و ریاست کمیسیون قضایی مجلس را در کارنامه دارد، از مدت‌ها پیش با بیماری کلیوی دست به گریبان بوده و با توجه به وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دی بستری است.

حال عمومی رئیس کمیسیون قضایی مجلس دهم مساعد نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ از دقایقی پیش، برخی خبرها از درگذشت الهیار ملکشاهی رئیس سابق کمیسیون قضایی مجلس حکایت می‌کرد که این موضوع از سوی نزدیکان وی تکذیب شد.

در همین رابطه، پیگیری ها نشان می‌دهد که حال عمومی الهیار ملکشاهی رئیس سابق کمیسیون قضایی مجلس مساعد نیست و او به دلیل عوارض ناشی از بیماری کلیوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دی تهران بستری است.

این در حالی است، ملکشاهی که از قضات باسابقه لرستان و دارای مدرک دکتری حقوق است و ریاست کل دادگستری استانهای لرستان و کرمانشاه، معاونت دیوان عدالت اداری، نمایندگی ۲ دوره مردم کوهدشت و رومشکان «مجالس نهم و دهم» و ریاست کمیسیون قضایی مجلس را در کارنامه دارد، از مدت‌ها پیش با بیماری کلیوی دست به گریبان بوده و با توجه به وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دی بستری است.

الهیار ملکشاهی، متولد سال ۱۳۴۰ در رومشکان شهرستان کوهدشت، از توابع استان لرستان است.

منبع: صدراخبار

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر