کد خبر: 98439
A

اقبال شاکری: نگذاریم تجربه تلخ دادن اطلاعات کشور توسط آژانس به دشمن در FATF تکرار شود/ نباید اجازه دهیم که اطلاعات مالی ما به خارج از کشور منتقل شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اجازه ندهیم تجربه تلخی که در دادن اطلاعات دانشمندان هسته‌ای توسط بازرسان سازمان انرژی اتمی به دشمنان داشتیم، در مورد اطلاعات مالی کشور در قالب FATF تکرار شود.

اقبال شاکری: نگذاریم تجربه تلخ دادن اطلاعات کشور توسط آژانس به دشمن در FATF تکرار شود/ نباید اجازه دهیم که اطلاعات مالی ما به خارج از کشور منتقل شود

به گزارش دیده بان ایران؛ اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم دروازه‌های کشور درباره اطلاعات بخش‌های مختلف به روی دشمن باز شود.

وی افزود: ما در بحث انرژی هسته‌ای این تجربه تلخ را در بازرسی‌های بازرسان آژانس داشتیم و حال نباید آن را در مورد اطلاعات مالی کشور تکرار کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ماجرای بازرسی بازرسان آژانس بین المللی اتمی اطلاعات مربوط به دانشمندان هسته‌ای ما توسط این آژانس در اختیار دشمنان ما قرار گرفت و ثمره آن ترور تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما بود.

شاکری خاطرنشان کرد: پیوستن به FATF هم نتیجه مشابه آنچه در مورد دانشمندان هسته‌ای ذکر شد را برای ما به دنبال خواهد داشت و نباید اجازه دهیم که اطلاعات مالی ما به خارج از کشور منتقل شود.

وی افزود: این سازمان‌ها اعم از FATF و انرژی اتمی و... همه زیر سلطه کشورهای استکباری و مجری دستورات آنها هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته مهم اینجاست که FATF هم هیچ گاه عنوان نکرده که با پیوستن ایران به کنوانسیون‌های آن تحریم‌ها لغو خواهد شد، بلکه گفته که با پیوستن ایران به این کنوانسیون‌ها FATF اقدامات ایران را بررسی خواهد کرد.

شاکری خاطرنشان کرد: کسانی که خواب خوش پیوستن به FATF را می‌بینند باید از این خواب بیدار شوند و به ریل ملت و مجلس بازگردند و بدانند که پیوستن به FATF و امثال آن مشکلی را حل نخواهد کرد.

منبع: فاری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر