کد خبر: 98448
A

محمدرضا تابش: نباید با فرمان انتخابات 98 انتخابات 1400 را آغاز کنیم

فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نباید انتخابات 1400 را با همان فرمان انتخابات 98 آغاز کنند، درباره مطرح شدن برخی شخصیت‌های جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: گمانه‌زنی‌ زود است و سیب سیاست تا انتخابات 1400 هزاران چرخ می خورد.

محمدرضا تابش: نباید با فرمان انتخابات 98 انتخابات 1400 را آغاز کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا تابش فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده سابق اردکان در مجلس درباره تشتت در جریان اصلاحات برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به تحولات جغرافیای سیاسی دنیا ایجاد شده و علی رغم حس وطن پرستانه‌ای که مردم با همه تنگناهای اقتصادی و معیشتی دارند، جریانات، احزاب و گروه‌ها سر عقل بیایند و بستری را فراهم کنند تا مردم خود را در رای دادن و بهره بردن از آن صاحب اثر ببینند.

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: باید زمینه ای را فراهم کنیم که مردم اعتماد کنند و پای صندوق‌های رای حضور یابند و این مهمترین وظیفه همه گروه‌ها و جناح های سیاسی است بنابراین بهتر است یک منشور اخلاقی برای اعتمادسازی مردم نسبت به حضور فعال در انتخابات تهیه تا در آن رای مردم بعد از انتخابات مثمر ثمر واقع شود بعد از آن می توان تکلیف کرد که اصولگرایان و اصلاح طلبان چه کنند.

وی با بیان اینکه نباید با فرمان انتخابات 98 انتخابات 1400 را آغاز کنیم، در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره مطرح شدن برخی از شخصیت های اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری آتی چیست، تصریح کرد: هنوز گمانه زنی‌ها زود است سیب سیاست تا انتخابات 1400 هزاران معلق خواهد خورد و باید ببینیم آینده چی می شود.

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تشتت در جریان اصلاحات برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تشدد در هر صورت در جبهه اصولگرایی خیلی بیشتر از اصلاح‌طلبان است و دلایل مختلفی هم دارد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر