کد خبر: 98460
A

نماینده مردم مشهد در مجلس: واکسن کرونا دست‎‌آویزی برای مذاکره شده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که به دنبال مذاکره هستند و همه چیز را در ارتباط با کدخدا می‌بینند از هر فرصتی برای رسیدن به این مقصود و فراهم کردن بستر مذاکره استفاده می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس: واکسن کرونا دست‎‌آویزی برای مذاکره شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ «فاطمه رحمانی»، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر FATF و ارتباط آن با خرید واکسن کرونا گفت: افرادی که به دنبال مذاکره هستند و همه چیز را در ارتباط با کدخدا می‌بینند از هر فرصتی برای رسیدن به این مقصود و فراهم کردن بستر مذاکره استفاده می‌کنند.

وی با انتقاد از هجمه های رسانه‌ای نسبت به ساخت واکسن داخلی کرونا افزود: افرادی که علیه واکسن داخلی صحبت می‌کنند افرادی هستند که با وجود شواهد و نمونه‌های فراوان، موفقیت‌ها و توانمندی علمی داخلی را باور ندارند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه برخی علاقه دارند آنچه خود دارند را ز بیگانه تمنا کنند، اظهار کرد: افرادی که دچار خودباختگی و خودکم‌بینی هستند توانمندی‌های داخلی را نادیده گرفته و همه چیز را در خارج از کشور جست‌وجو می‌کند.

رحمانی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند هر آنچه خوب است در خارج از کشور قرار دارد افزود: این افراد توان و داشته‌های داخلی و دستاوردهای عملی فراوان کشور را باور نداشته و تمام نگاه‌شان به بیرون معطوف است. درحالی‌که واکسن ایرانی در حال طی کردن مراحل بالینی است و باتوجه به ویژگی‌های بومی کشور حتما مؤثر خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند تمام مشکلات کشور به تحریم گره خورده است ادامه داد: واقعیت این گونه نیست و بیشتر مشکلات داخلی به بی‌تدبیری، سوءمدیریت، به کارگیری افراد ناکارآمد و عدم استفاده از توانمندی‌های افراد شایسته‌ داخلی باز می‌گردد.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر