کد خبر: 98474
A

سخنگوی حزب اتحاد ملت: هنوز خط مشی سیاسی و انتخاباتی خود را تدوین نکرده ایم

حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت، با تکذیب اعلام برخی اسامی به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خط‌مشی سیاسی و انتخاباتی حزب اتحاد پس از تصویب در کنگره سراسری حزب که به زودی برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. اغلب اخباری که پیرامون راهبرد و برنامه انتخاباتی حزب اتحاد منتشر می‌شود گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است

سخنگوی حزب اتحاد ملت: هنوز خط مشی سیاسی و انتخاباتی خود را تدوین نکرده ایم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت، با تکذیب اعلام برخی اسامی به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خط‌مشی سیاسی و انتخاباتی حزب اتحاد پس از تصویب در کنگره سراسری حزب که به زودی برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

 اغلب اخباری که پیرامون راهبرد و برنامه انتخاباتی حزب اتحاد منتشر می‌شود گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است و گاهی نیز برنامه برخی رقبا برای تاثیرگذاری بر برنامه‌های انتخاباتی ما و دیگران است که البته این شیوه‌ها، بداخلاقی سیاسی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مواضع و تصمیمات حزب در بیانیه‌ها، اخبار رسمی دفتر سیاسی و شورای مرکزی و اظهارات دبیر کل و سخنگو منعکس می‌شود.

امروز در خبری که نامه‌نیوز منتشر کرد، عنوان شده بود که اتحاد ملتی‌ها در حال بحث و بررسی درباره کاندیداتوری اسحاق جهانگیری هستند

منبع: اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر