کد خبر: 98506
A

انتقاد تند مجری صداوسیما از فرزندان ولایتی/ به فکر آبروی نظام که نیستید لااقل به فکر آبروی پدرتان باشید/ فیلــــم

هفته گذشته بود که ویدیویی از آقازاده ها بار دیگر خبرساز شد و این بار قرعه به نام پسران علی اکبر ولایتی ، وزیر امور خارجه سابق و رییس کنونی بیمارستان مسیح دانشوری افتاد. در ویدیویی که ظاهراً متعلق به یک همایش آموزش فروش در ترکیه بود، مجری برنامه از پسران ولایتی که به عنوان دو برج ساز معرفی می شدند تشکر می کرد.

انتقاد تند مجری صداوسیما از فرزندان ولایتی/ به فکر آبروی نظام که نیستید لااقل به فکر آبروی پدرتان باشید/ فیلــــم

به گزارش دیده بان ایران؛ مجری برنامه ثریا به خبر حضور آقازاده‌های علی اکبر ولایتی در همایش گرگ وال‌استریت در ترکیه واکنش نشان داد و گفت: سوال جدی داریم که آیا این ژن های خوب با رانت به این جایگاه رسیده اند یا خیر. این آقازاده ها اگر به فکر ابروی نظام نیستند لااقل به فکر آبروی پدرشان باشند.

درباره برج سازی فرزندان علی اکبر ولایتی اینجا بخوایند.

گفتنی است هفته گذشته بود که ویدیویی از آقازاده ها بار دیگر خبرساز شد و این بار قرعه به نام پسران علی اکبر ولایتی ، وزیر امور خارجه سابق و رییس کنونی بیمارستان مسیح دانشوری افتاد. در ویدیویی که ظاهراً متعلق به یک همایش آموزش فروش در ترکیه بود، مجری برنامه از پسران ولایتی که به عنوان دو برج ساز معرفی می شدند تشکر می کرد. این همایش ظاهراً در هتل مجلل شانگریلای استانبول برگزار شده و جردن بلفورت ملقب به گرگ وال استریت در آن نقش کارشناس را داشت، فردی که در حوزه بورس و سخنرانی های انگیزشی چهره ای سرشناس است و بسیاری نام او را با فیلمی از مارتین اسکورسیزی به همین نام به یاد دارند. محمد و علی اصغر ولایتی دو مهمان این همایش هستند که مجری به طور ویژه از آن ها تشکر کرده و این دو را برج ساز و کسانی که در تهران دستکم ۱۶۰۰ واحد خانه ساخته اند معرفی می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر