کد خبر: 98561
A

ماجرای ۲۲ میلیون دلاری که ایران با ۹ ساک به فلسطینی ها داد چه بود؟

محمود الزهار، از اعضای ارشد گروه حماس، به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت و گویی انجام داده است. الزهار به شبکه تلویزیونی العالم گفت در سال ۸۵ که به تهران سفر کرده بود، کیف‌هایی حاوی ۲۲ میلیون دلار از سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده وقت نیروی قدس سپاه،‌ دریافت کرده است.قرار بود مبلغ بیشتری پرداخت شود اما ما 9 نفر بودیم که نمی‌توانستیم بیش از این حمل کنیم زیرا هر ساک 40 کیلو گنجایش داشت

ماجرای ۲۲ میلیون دلاری که ایران با ۹ ساک به فلسطینی ها داد چه بود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران، شبکه العالم به محمود الزهار، از اعضای ارشد گروه حماس، به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت و گویی انجام داده است. 

الزهار به شبکه تلویزیونی العالم گفت در سال ۸۵ که به تهران سفر کرده بود، کیف‌هایی حاوی ۲۲ میلیون دلار از سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده وقت نیروی قدس سپاه،‌ دریافت کرده است.

الزهار خاطر نشان کرد: دیدار اول با حاج قاسم پس از گرفتن پست وزارت خارجه در سال 2006 بوده به گونه ای که به چند کشور از جمله ایران آمده و با وزیر امور خارجه و چندین مسئول ایرانی نیز دیدار داشته که آخرین دیدار نیز با سردار شهید قاسم سلیمانی بوده است.

محمود الزهار افزود: دیدار با احمدی نژاد رئیس جمهوری وقت نیز مثبت بود که از وی درخواست هایی داشتیم که من را به قاسم سلیمانی ارجاع دادند.

وی  گفت: در این دیدار گفتیم مشکل اساسی ما حقوق کارمندان و خدمات اجتماعی و کمک هایی بود که باید به مردم می دادیم زمانی که پس از موفقیت در انتخابات ما را محاصره کرده بودند.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: حاج قاسم فورا درخواست ما را پاسخ داد به گونه ای که روز بعد باید سفر می‌کردم 22 میلیون دلار در چمدان‌های فرودگاه مهر آباد دیدم.

وی افزود: قرار بود مبلغ بیشتری پرداخت شود اما ما 9 نفر بودیم که نمی‌توانستیم بیش از این حمل کنیم زیرا هر ساک 40 کیلو گنجایش داشت از این رو من احساس کردم وی صادق و مرد عمل بود که می‌توانست از عهده کارها به خوبی بربیاید و مسئولیت های زیادی نیز داشت. الزهار افزود: وی یک روز پس از درخواست کمک دولت فلسطین در غزه، نیازهای اساسی نوار محاصره شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را تامین کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر