کد خبر: 98605
A

خبرگزاری فارس مدعی شد: اگر موسوی رئیس جمهور می شد هم اوضاع همین بود که هست!

خبرگزاری اصولگرا مدعی شد: سیاری از اعضای ستاد میرحسین موسوی در دولت روحانی سمت‌های بالایی هم گرفتند و در صورت کارآمدی و کارایی می‌توانستند کارایی دولت خیالی میرحسین موسوی را هم به اثبات برسانند.

خبرگزاری فارس مدعی شد: اگر موسوی رئیس جمهور می شد هم اوضاع همین بود که هست!

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک به نهادهای خاص با انتشار گزارشی به مناسبت فرا رسیدن نهم دی مدعی شده است که بعضی اصلاح طلبان می‌گویند اگر سال 88 تقلب نمی‌شد و میرحسین موسوی رئیس جمهور بود، وضع اقتصادی کشور بهتر می شد و سعی می‌کنند یک فضای خیالی را از دولت خیالی موسوی به خورد جامعه بدهند تا در عالم خیال، خود را کارآمد و مدبر جا بزنند. دولت میرحسین موسوی هم چیزی شبیه به دولت فعلی حسن روحانی بود و خروجی‌ای بهتر از این نداشت.

کما اینکه بسیاری از اعضای ستاد میرحسین موسوی در دولت روحانی سمت‌های بالایی هم گرفتند و در صورت کارآمدی و کارایی می‌توانستند کارایی دولت خیالی میرحسین موسوی را هم به اثبات برسانند.

این خبرگزاری در نهایت با ردیف کردن اسامی مثل اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، بیژن زنگنه،ذعلی ربیعی، معصومه ابتکار، اکبر ترکان نوشت: افراد نامبرده شده در این گزارش، تنها بخشی از کسانی هستند که سال 88 حمایت خود را بطور رسمی از موسوی اعلام کرده بودند و بنا بر تجربه‌شان، عضویتشان در کابینه فرضی موسوی هم مطرح بود و همین افراد عینا توسط روحانی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار عموما اقتصادی نصب شدند. 

حال سوال اینکه آیا به فرض اگر موسوی می‌توانست پیروز رقابت‌های انتخاباتی سال88 شود، چه نتیجه‌ای غیر از همین که دولتمردان روحانی در 2 دوره بعد گرفته‌اند، می‌گرفت؟

گزارش خبرگزاری فارس در حالی منتشر شد که در آن هیچ اشاره ای به ناکارآمدی دولت محمود احمدی نژاد نشده است و تنها به صرف نزدیک بودن برخی افراد به مهندس موسوی در روزهای انتخابات آنها را در کابینه خیالی او جای داده اند. 

کما اینکه برخی از این افراد برای رسیدن به مسئولیت در دوبت حسن روحانی از مهندی موسوی عبور کردند و تنها بنا به مصلحت و اعتقاد بر رای آوری میرحسین موسوی در ستادانتخاباتی او پرسه می زدند.

 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر