کد خبر: 9872
A

درخواست ۲۴۳ نماینده از رئیس‌جمهور برای تامین منابع مالی طرح تحول سلامت

۲۴۳ نماینده مجلس با صدور بیانیه ای خطاب به رئیس‌جمهور درخواست تامین منابع مالی طرح تحول سلامت را مطرح کردند.

درخواست ۲۴۳ نماینده از رئیس‌جمهور برای تامین منابع مالی طرح تحول سلامت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن این بیانیه که توسط رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

جناب آقای روحانی، ریاست محترم جمهوری

طرح تحول سلامت که در اجرای سند چشم انداز توسعه و بخشی از احکام برنامه پنجم آغاز گردید خوشبختانه تاکنون منشاء خدمات ارزشمندی در کشور شده است. این اقدام موثر به اذعان عموم مردم و مسئولین نظام، دغدغه های شهروندان عزیز به ویژه محرومین کشور در دریافت خدمات مذکور و کاهش هزینه های سرسام آور را به صورت شایسته ای مرتفع نموده است، به نحوی که علاوه بر رضایت عموم مردم شریف ایران که از چند مرحله از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت و تداوم آن تاکید شده است.

اینک در سومین سال شروع طرح مزبور علی رغم پیش بینی منابع مالی مورد نیاز و تقویت طرح و تصویب طرح در هیأت دولت به نظر می رسد عدم تخصیص منابع مندرج در قانون بودجه و به ویژه عدم پرداخت مطالبات دانشگاه ها و بیمارستان های سراسرکشور توسط سازمان های بیمه ای، یکی از مهمترین طرح های دولت را دچار چالش نموده است.

بدون تردید کم رنگ شدن خدمات ارائه شده در حوزه سلامت موجبات نگرانی قشر عظیمی از محرومین کشور را به همراه خواهد داشت. از این رو انتظار می رود دستور فرمائید تدابیر لازم جهت رفع مشکلات مزبور و پرداخت مطالبات یاد شده اتخاذ گردد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر