کد خبر: 98965
A

ماجرای روبوسی احمدی‌نژاد با معتادان شوش در ایام کرونا چه بود؟

محمود احمدی‌نژاد در محله شوش حاضر شد وبا معتادان آنجا گفتگو کرد.او حتی با برخی روبوسی کرده و آنان را در آغوش کشید!

ماجرای روبوسی احمدی‌نژاد با معتادان شوش در ایام کرونا چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود احمدی‌نژاد از آن دست سیاستمدارانی است که ضمن آنکه لذت می‌برد در کانون توجه باشد برای آنکه درانتخابات آتی هم دیده شود، برنامه‌ریزی‌هایی کرده است. گاه مصاحبه‌ها و حرف‌های جنجالی بر زبان می‌آورد که با آنچه در ایام ریاست جمهوری‌اش در ایران دیده ایم، زمین تا آسمان فرق دارد و گاه نیز اقدامات عجیب و غریب که به نوعی شوآف و نمایش است، انجام می‌دهد و تا مدتها خوراک و سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

این بار نیز ویدئویی از او در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد احمدی‌نژاد به بوستان شوش تهران رفته تا با برخی از مردم حاضر در آنجا صحبت کند. لازم به ذکر است که از بوستان شوش به عنوان محلی که معتادان در آنجا جمع می‌شوند، یاد می‌شود. او در این دیدار ضمن ابراز همدردی با حضار، اظهار امیدواری کرد که مشکلات این قشر از جامعه نیز حل شود.

بدتر آنکه در این روزهای کرونایی که همه می‌دانند رعایت فاصله فیزیکی از مهم‌ترین اقدامات در جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس است، او افراد حاضر را بغل می‌کند و آنها را می‌بوسد! از همین روست که تحرکات اخیر وی به باور تحلیلگران، انتخاباتی بوده است. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که احمدی‌نژاد با این قبیل اقداماتش هیچ ابایی ندارد از اینکه دستمایه طنز مردم قرار بگیرد.

منبع: آفتاب یزد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر