کد خبر: 99066
A

نماینده مجلس: تعطیلی تهران تنها راه کاهش آلودگی هوا است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر باتوجه به شرایط موجود آلودگی هوای تهران، تعطیلی شاید یکی از راه‌های موثر باشد اما در کنار این کار باید آگاهی بخشی عوامل آلودگی هوا به مردم نیز صورت بگیرد.

نماینده مجلس: تعطیلی تهران تنها راه کاهش آلودگی هوا است

به گزارش دیده بان ایران؛ سیمه رفیعی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران و تعطیلی این استان برای کاهش میزان آلودگی گفت: ما هم  موافق تعطیلی تهران بابت آلودگی هوا هستیم چرا که قطعاً این میزا آلودگی مضراتی بر سلامت مردم خواهد داشت و قطعا هزینه این تعطیلی کمتر از هزینه‌های درمانی آن خواهد بود. 

وی ادامه داد: در حال حاضر  باتوجه به شرایط موجود آلودگی،  تعطیلی شاید یکی از راه‌های موثر باشد اما در کنار این کار باید آگاهی بخشی به مردم حتماً با قوت صورت بگیرد تا بدانند چه اتفاقی در بحث آلودگی هوا رخ می‌دهد و رابطه آن با سلامت خودشان که منجر به این تعطیلی‌ها شده است چیست و این مسئله بسیار مهم است.

رفیعی در پایان گفت: مقرر شده که جلسه‌ای مشترک بین کمیسیون‌های کشاورزی، اصل نود و فراکسیون محیط زیست روز دوشنبه هفته آینده راس ساعت ۱۰ صبح با حضور همه نمایندگان دستگاه‌های مسئول در قانون هوای پاک برگزار شود که در این جلسه از معاونت حقوق عامه قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور نیز دعوت شده است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر