کد خبر: 9917
A
خواهر آلتین تاش:

جنازه برادرم را نمی‌خواهیم/ کاش در بمبگذاری کشته می‌شد

خواهر عامل ترور سفیر روسیه در آنکارا درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر وابستگی ضارب به سازمان فتح الله گولن (روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه) گفت: اگر وی وابسته به این سازمان بود، زمانی که افراد وابسته بازداشت و یا اخراج می‌شوند، چرا هیچ گونه اقدامی علیه وی انجام نگرفت.

جنازه برادرم را نمی‌خواهیم/ کاش در بمبگذاری کشته می‌شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سحر آلتین تاش خواهر مولود مرت آلتین‌تاش، عامل ترور سفیر روسیه در آنکارا به روزنامه حریت گفت: برادرم وابسته به جنبش فتح الله گولن نبود او تنها در سال دوم ورودش به دانشکده پلیس شروع به نماز خواندن کرد و خانواده من افراطی نیستند و میانه‌رو هستند.

خواهر قاتل سفیر روسیه اضافه کرد: من درک نمی‌کنم که وی چگونه به راحتی و بدون مواجهه با هیچ مانعی وارد سالن محل حادثه شده بود.

وی ادامه داد: در تصاویر منتشر شده از صحنه ترور به نظر می‌رسد که در میان جمعیت روبه‌رو در سالن محل حادثه کسی بود که او از آن فرد دستور می‌گرفت. در تمامی آن مدت فقط آنجا را نگاه می‌کرد. او رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌داد که توجه مرا جلب کرد. آیا حرکات وی، توجه هیچ کس را در آنجا جلب نکرد؟

او اضافه کرد: پس از این حادثه در معرض تهدیدها و الفاظ رکیکی قرار گرفتیم. حتی من را از کار اخراج کردند. نمی‌توانیم به خانه خودمان برویم.

خواهر عامل ترور سفیر روسیه در آنکارا افزود: مادرم در شرایط بسیار بدی قرار دارد. فرزندش بود، به هیچ وجه آسان نیست. مادرم می‌گوید کاش در بمب‌گذاری‌ها کشته می‌شد. آن موقع با غرور و افتخار بیرون می‌رفتم. ما جنازه برادرم را نمی‌خواهیم. زمانی که اینکار را انجام می‌داد اصلا به فکر ما نبوده است. در رنج و عذابیم که جنازه برادرم هنوز زیر خاک نرفته است اما ما در این باره کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. ما جنازه را نمی‌خواهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر