کد خبر: 99186
A

اسدالله بادامچیان: حزب موتلفه اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه استکبار دچار بحران همه جانبه شده و نمونه‌اش را در آمریکا، اروپا و رژیم اشغالگر قدس می‌بینیم.

 اسدالله بادامچیان: حزب موتلفه اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد

به گزارش دیده بان ایران؛ اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی صبح سه‌شنبه (۱۶ دیماه ۹۹) در سومین کنفرانس احزاب حامی مقاومت که در تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان سرداران حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهید فخری‌زاده، اظهار داشت: قول خداوند حق و وعده‌اش صدق و تحقق یافتنی است.

 

وی با بیان اینکه خداوند را به خاطر بیداری اسلامی شکرگذاریم که موجب انتفاضه و قیام مسلمانان شده در گام های اولش مستکبرین را دچار نگرانی و آشفتگی و اقتدار مسلمین را آشکار کرده است، گفت: جبهه استکبار الان دچار بحران همه جانبه شده و نمونه اش را در آمریکا، اروپا و رژیم اشغالگر قدس می‌بینیم.

 

بادامچیان با تاکید بر اینکه طلیعه پیروزی ملت‌های به پاخاسته کاملاً روشن است، گفت: در این رابطه وظیفه اصلی ارتباط بیشتر و بهتر همه انسان‌های مجاهد و راستین و احزاب و سازمان‌های مقاومت با یکدیگر هست.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: این خواست رسول مکرم ما هست که هرچه بیشتر تحقق یابد رضای ایشان از ما بیشتر خواهد بود. امیدواریم همه با هم یک دست واحد بر علیه انسان های غیر ارزش‌گرا و غیرخدایی باشیم.

 

وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی که حدود ۶۰ سال پیش به دستور امام خمینی(ره) در بیت محترم ایشان تاسیس شد، در طول بیش از نیم قرن مجاهدت کوشیده که با همه گروه‌ها و افراد مبارز ارتباط داشته باشد، گفت: حالا هم با مسئلت مزید توفیقات برای تشکل‌ها و احزاب و سازمانهای مبارز آمادگی دارد در ارتباط و مراوده با همه بزرگواران در تحقق اهداف رهبر انقلاب اسلامی همکاری و همفکری داشته باشد.

 

بادامچیان با بیان اینکه در دنیای غیر اسلام شبکه بزرگی به نام «آیکپ» توانسته صدها حزب را در کشورهای گوناگون با هم آشنا و مرتبط سازد و حزب موتلفه از ایران هم با آن ارتباط دارد گفت: قطعاً ایجاد یک سازمان و شبکه‌‌های بین احزاب و تشکل‌های مقاومت و اسلامی به آزادی خواهی در کشورهای گوناگون می تواند مشابه و بهتر از آن را فراهم سازد تا بتوانند در ارتباط با همه حرف‌شان را بهتر برآورده سازند.

منبع: اعتمادآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر