کد خبر: 99188
A

سردار سلیمانی به «ولایت مطلقه فقیه» اعتقاد داشت

مسئول گزینش سابق سپاه کرمان می گوید: ولی فقیه با ولایت فقیه تفاوت دارند، ولایت فقیه کلی است اما ولی فقیه یعنی شخص رهبر معظم انقلاب.

سردار سلیمانی به «ولایت مطلقه فقیه» اعتقاد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار غلامرضا کرمی مسئول گزینش سابق سپاه کرمان در گفت وگوی خود با روزنامه کیهان گفت: سردار سلیمانی معتقد به ولایت مطلقه فقیه و گوش به فرمان ولی فقیه بود.

شما اگر یک سرباز گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود باشید آن وقت است که می‌شود گفت شما یک سرباز واقعی ولایت و یک حاج قاسم هستید! ایشان تا لحظه شهادت در عراق زیر پرچم ولایت بودند و الحمدلله لحظه‌ای کوتاه نیامدند و زیر سایه ولایت و رهبری امام خامنه‌ای بودند.

تمام ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها و مهربانی‌های حاج قاسم، همه اینها بر می‌گردد به اینکه تحت تأثیر مستقیم رهبر معظم انقلاب بودند. یعنی حاج قاسم در این ۳۰ سال تربیت شده دست رهبری بودند. می‌بینیم هر چه که به رهبری نزدیک‌تر می‌شوند عشقش به رهبری خیلی خیلی بیشتر می‌شود. شما وصیت نامه ایشان را ببینید، ملاحظه می‌فرمایید که همیشه تاکید می‌کند که شخص ولی فقیه! یعنی شخص حضرت آقا. در واقع گوش به فرمان محض فرامین شخص ولی فقیه بودند، دقت کنید به این نکته ظریف که ولی فقیه با ولایت فقیه تفاوت دارند، ولایت فقیه کلی است اما ولی فقیه یعنی شخص رهبر معظم انقلاب.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر