کد خبر: 9921
A

کشته شدن ۱۱ نفر در آمریکا در تعطیلات کریسمس

یک نشریه آمریکایی اعلام کرد که از آغاز تعطیلات کریسمس بیش از ۵۷ نفر هدف تیراندازی قرار گرفته اند که از این تعداد ۱۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کشته شدن ۱۱ نفر در آمریکا در تعطیلات کریسمس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از شیکاگو تریبون، از عصر جمعه که تعطیلات کریسمس آغاز شده تا عصر دوشنبه، بیش از 57 نفر در در تعطیلات کریسمس هدف تیراندازی قرار گرفته اند که 11 نفر آنها بر اثر شدت جراحات جان باخته‌اند.

بیش از ده نفر این افراد نیز در شرایط سخت و حاد قرار دارند. در شهر شیکاگو، 8 نفر هدف تیراندازی قرار گرفته اند. اکثر موارد تیراندازی در شیکاگو در مناطقی اتفاق افتاده است که سابقه درگیری گروههای تبهکاری وجود داشته است.

اداره پلیس شیکاگو اعلام کرده است که 90 درصد کسانی که هدف تیراندازی قرار گرفته اند، کسانی بوده اند که سابقه ارتباط با گروه های تبهکاری را داشته اند.

موارد جدید تیراندازی در شیکاگو در تعطیلات کریسمس موجب شده است تا تعداد قربانیان تیراندازی در سال 2016 میلادی در این منطقه افزایش یابد، جایی که بیش از 700 مورد قتل گزارش شده و بیش از 4 هزار نفر هدف تیراندازی قرار گرفته اند. این سطح از خشونت در شیکاگو از دهه 1990 میلادی بی سابقه بوده است.

سال گذشته نیز بیش از 488 نفر در شیکاگو کشته شدند.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر