کد خبر: 99400
A

محسن رضایی: با روی کار آمدن بایدن، درگیری‌ها ادامه خواهد داشت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی ۱۰ سال آینده، نسل‌های اول و دوم انقلاب توانایی اداره کشور را ندارند، بنابراین باید نسل سوم و چهارم انقلاب را برای مدیریت کشور آماده و جایگزین کنیم.

محسن رضایی: با روی کار آمدن بایدن، درگیری‌ها ادامه خواهد داشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن رضایی عصر پنجشنبه در نشست با اعضا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت، به آغاز گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: باید با انتقال تجارب زمینه را برای ایفای نقش نسل سوم و چهارم انقلاب در مدیریت و اداره کشور فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد، امنیت و انتقال بین نسلی سه مقوله‌ای است که طی ۱۰ سال آینده با آن مواجه هستیم، اضافه کرد: انقلاب وارد دهه جدیدی شده و اگر با آینده‌نگری حرکت نکنیم باید دنبال حوادث باشیم و در این صورت، دیگران ما را مدیریت خواهند کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به حوادث گوناگون داخلی و خارجی در کشور طی ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: دهه و گام بعدی انقلاب بسیار مهم و حساس است و نیاز به مدیریتی بهتر از گذشته در بخش‌های مختلف داریم.

رضایی با اشاره به اینکه سال آینده باید کارآمدترین دولت در طول انقلاب مدیریت کشور را دست بگیرد، افزود: سال آینده نیاز به تصمیمی انقلابی و راهبردی وحدت آمیز داریم و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، نقش دولت بعدی بسیار مهم است.

وی بر لزوم ورود نیروهای انقلابی برای مدیریت دولت آینده تاکید کرد و یادآور شد: ما باید یکی شویم و دولتی از همه کاندیداها و نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید فداکاری‌های دوراندفاع مقدس تکرار شود، اظهار داشت: نحوه اداره کشور باید تغییر کند و این موضوع ربطی به فرد یا جناح ندارد، بلکه نیاز به دولتی کارآمد و مقتدر برای رفع مشکلات کشور داریم.

رضایی آمار بیکاری جوانان را در کشور غیرقابل قبول و آن را مربوط به تمام دولت‌های گذشته عنوان کرد و گفت: اکنون باید تهدید اقتصادی را به فرصت تبدیل و دولت آینده در این زمینه بزرگترین ظرفیت را باید ایجاد کند.

وی با اشاره به لزوم تشکیل بسیجی عظیم مانند دوران دفاع مقدس برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، افزود: نیاز است با یک نهضت بزرگ برای تحقق توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ۱۰ سال آینده دیگر زمان کوچترین اختلاف نیست، بلکه سه قوه باید در راستای توصیه‌های رهبری حرکت کرده و با ایجاد فرصت‌ها بر تهدیدها غالب شوند.

رضایی با بیان اینکه وارد تحول بزرگی در مدیریت کشور شده‌ایم، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران مبارزه با فساد را شروع کرده و در این مورد با کسی شوخی ندارد و عقد اخوت نبسته است، چرا که با قدرت دستان افراد فاسد را قطع می‌کند.

وی در ادامه به شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: شهادت این مرد بزرگ اتفاق بسیار مهمی بود و همه از هر قوم و مذهب، حتی مخالفان نظام و مردم آمریکا را هم سوگوار کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: با روی کار آمدن بایدن، تحولی در آمریکا و سیاست‌های این کشور ایجاد نمی‌شود و درگیری‌ها ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه بایدن حتی اگر بخواهد به برجام برگردد، حتما برای اقناع افکار عمومی کشورش از ایران درخواست امتیاز خواهد کرد که ما هیچگاه این ذلت را نخواهیم پذیرفت.

رضایی با بیان اینکه یکی از شروط بایدن قطعا کنار گذاشتن موشک‌های دوربرد ایران خواهد بود، افزود: قطعا شرط دیگر وی خروج ایران از کشورهای سوریه و عراق است که باید خواب آن را ببیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، کردستان را قطعه‌ای طلایی برای تمامیت ارضی جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: جوانان کردستانی باید در مدیریت‌های مختلف به کار گرفته شوند و از این ظرفیت برای رفع مشکلات موجود بهره برد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر