کد خبر: 99691
A

خبرگزاری فارس مدعی شد: ایران در سکوت خبری بیشترین مشارکت را در کارآزمایی بالینی چهار داروی ضدویروس کرونا داشته است

این خبرگزاری نوشت: برخی در داخل کشور نیز بخاطر رسیدن به مقاصد سیاسی و جناحی، در جهت موافق دشمن شنا می‌کنند.

خبرگزاری فارس مدعی شد: ایران در سکوت خبری بیشترین مشارکت را در کارآزمایی بالینی چهار داروی ضدویروس کرونا داشته است

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس در تازه ترین گزارش خود در سلسله گزارش هایش درباره چرایی عدم خرید واکسن کرونا از کشورهای غربی نوشت: 

دشمن همان کسی است که با جسارت تمام سردار سرفراز و محبوب دل‌های مردم این کشور را، در دل شب و آن هم در کشور ثالث، در خون خود غوطه‌ور کرد و عمق دل 80 میلیون ایرانی را، شعله‌ور! اتفاقی که شعارهای ضداستکباری را برای نسل چهارم و پنجم انقلاب، معنادار کرد. واقعا به نظر می‌رسد عموم مردم و مخصوصا تصمیم‌سازان این مرز و بوم، باید روزی چند بار این موضوع را با خود مرور کنند. این دشمن که امروز در دام آتش خود دست و پا می‌زند، همان کسی است که قوت قلب مردم ایران زمین را از آنان گرفت.

می‌شود تصور کرد اگر این اتفاق برای کشوری مثل روسیه یا هرجای دیگری می‌افتاد و دست ایالات متحده به خون فردی در طراز محبوبیت حاج قاسم عزیز ما در آن کشور، آغشته می‌شد، حتی فکر خرید واکسن کرونا در این فاز از ایالات متحده به ذهن مردم و مسئولین آن کشور خطور نمی‌کرد.

شاید تک تک آن مردم حاضر بودند در شدیدترین حالت ممکن درگیر این ویروس شوند اما به موش آزمایشگاهی دشمن قسم خورده خود، در نیایند. با این نگاه، کدام عقل سلیمی از ارسال 150 هزار دوز واکسن فایزر، اهدایی چند شرکت خیریه در کشور ایالات متحده به ایران، بوی خیرخواهی احساس می‌کند؟ این خیریه‌ها، آن زمان که کودکان درگیر بیماری EB بخاطر شرایط تحریم و عدم واردات پانسمان ساده، از درد به خود می‌پیچیدند و ذره ذره آب می‌شدند، دقیقا کجا بودند؟

جالب‌تر آنکه همین چند ماه پیش، ایران بیشترین مشارکت در کارآزمایی بالینی چهار داروی ضدویروس کرونا ( رمدسیویر، لوپیناویر، اینترفرون- بتا و هیدروکسی کلروکین) را داشته که در سکوت کامل خبری اجرا شد و هنوز هم اطلاعاتی در مورد ماهیت این برنامه و طراحان آن و سرنوشت اطلاعات آن، به عموم مردم داده نشده است! و موارد بی‌شماری که در تمام آن‌ها، "دشمنی" حس می‌شود.

اما مسئله آن‌جایی بوی تعفن به خود می‌گیرد که برخی در داخل کشور نیز بخاطر رسیدن به مقاصد سیاسی و جناحی، در جهت موافق دشمن شنا می‌کنند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر